Priznana oglaševalska agencija uspešno izobrazila že tretjo generacijo mladih kreativcev

21. 3. 2025, 09:55 | Uredništvo
Deli

Namen programa Luna \TAKE OFF je mladim študentom omogočiti pristno izkušnjo dela v oglaševalski agenciji in pokazati, da delo v kreativni industriji ni le naporno, temveč predvsem zabavno, dinamično in polno navdiha.

Agencija Luna \TBWA je letos že tretjič odprla vrata petim mladim talentom, ki so februar in marec preživeli na intenzivnem oglaševalskem bootcampu Luna \TAKE OFF. 

Med skoraj stotimi prijavljenimi so bili izbrani tekstopiska Klara, medijska načrtovalka Neža, strateginja Manca, oblikovalka Sofiia in vodja projektov Lan, ki so v enem mesecu ustvarili pravo mini agencijo v osrčju Luninega kreativnega okolja.

Mladi oglaševalci so ob mentorstvu izkušenih "lunatikov" pripravili kreativno kampanjo za priznano blagovno znamko Argeta, svoje končne ideje pa so pogumno predstavili pred zaposlenimi agencije in naročnikom. Poleg dela na konkretnem izzivu so obiskovali tudi več kot 15 predavanj in delavnic, kjer so se srečevali s priznanimi slovenskimi in globalnimi strokovnjaki iz mreže TBWA.

Luna \TBWA
Mladi so odlično opravili svoje delo.
Luna \TBWA

Vedoželjni in proaktivni mladi

"Letošnja generacija nas je navdušila s svojo vedoželjnostjo in proaktivnostjo, željo po delu v oglaševanju, odprtostjo ter zelo zrelim pogledom na industrijo," pravi Martin Stariha, direktor naročnikov in področja razvoja zaposlenih in kulture v agenciji Luna \TBWA. "Zelo so se povezali z 'lunatiki', predvsem pa nam je pomembno, da se niso učili le mladi, temveč smo tudi mi dobili veliko svežih pogledov in razmišljanj."

Namen programa Luna \TAKE OFF je mladim študentom omogočiti pristno izkušnjo dela v oglaševalski agenciji in pokazati, da delo v kreativni industriji ni le naporno, temveč predvsem zabavno, dinamično in polno navdiha.

Luna \TBWA
Namen programa Luna \TAKE OFF je mladim študentom omogočiti pristno izkušnjo dela v oglaševalski agenciji.
Luna \TBWA

Klara Gorjup, ki je na bootcampu prevzela vlogo tekstopiske, pravi, da ji je program dal predvsem zaupanje vase: "Glavna stvar, ki jo bom odnesla s programa Luna \TAKE OFF, je to, da ne smeš zatirati sebe, svojih idej in razmišljanj samo zato, ker te je na začetku malo strah. Najbolj pa me je navdušila iskrena strast ljudi na Luni do tega, kar delajo. Nekaj, kar sem najprej zaznala na predavanjih in nato še bolj v njihovi energiji, pogovorih, idejah in medsebojni podpori."

Neža Klun, ki se je preizkusila kot medijska načrtovalka, pa je bila navdušena nad timskim delom: "Naši odnosi v skupini so bili odlični, rekli smo si kar “mala agencija v veliki”. Ko gledam nazaj, vidim, koliko novega sem se naučila in kako dragocena je bila ta izkušnja. Izjemno me je presenetilo tudi vzdušje na Luni. Vsi so prijazni, odprti in vedno pripravljeni pomagati. Res je, kot bi bili ena velika družina."

O kakovosti programa pričajo tudi odzivi naročnikov. Živa Deu, vodja digitalne strategije pri Atlantic Grupi, poudarja pomembnost takšnih programov: "Ko se združita strast mladih talentov in izkušnje prekaljenih mojstrov marketinga, nastane nekaj posebnega. Navdihujoče je bilo spremljati mlado ekipo, ki je pod vodstvom 'lunatikov' oblikovala svojo prvo celostno idejo za kampanjo za Argeto – drzno, drugačno, a z jasnim sporočilom."

Luna \TBWA
Pod budnim očesom strokovnjakov so se naučili marsikaj novega.
Luna \TBWA
Prebivalci Ljubljane in okolice popolnoma razočarali, novi podatki razkrivajo neprijetno resnico

Novo na Metroplay: Gašper Rifelj o družini, delu radijskega in televizijskega voditelja ter poti, ki mu je namenjena