N. V. | 23. 6. 2023, 17:00
Na mestnem avtobusu kar 46 stopinj Celzija: tako Marprom odgovarja jeznim Mariborčanom
Na avtobusu iz središča mesta do Malečnika je bila nevzdržna vročina. Vodstvo mariborskega mestnega avtobusnega prevoznika nam je pojasnilo, zakaj je prišlo do takšne situacije.
Pred dnevi je na Facebooku zaokrožila objava Mariborčanke, ki se je z mestnim avtomobilom peljala iz središča mesta do Malečnika. Zapisu je priložila fotografijo, ki dokazuje, da je bilo med vožnjo na avtobusu kar 46 stopinj Celzija. Opisala je, da je bila vožnja zaradi vročine na avtobusu nevzdržna, omenila pa je tudi, da se ji smilijo vozniki avtobusov, ki morajo v vročem vozilu preživeti precej več časa kot potniki.
Obrnili smo se na vodstvo mariborskega mestnega avtobusnega prevoznika Marprom in preverili, zakaj so na mariborskih avtobusih takšne nevzdržne vročinske razmere.
"Klime delujejo, a ..."
Pojasnili so nam, da ima vseh 65 mestnih avtobusov v Mariboru klimatsko napravo. Če klimatska naprava ne deluje, avtobus ne vozi po linijah, dokler napake ne odpravijo, so pojasnili za spletni medij Metropolitan.si. Stanje avtobusov pa preverjajo dnevno.
Zakaj torej takšna vročina: kljub delujoči klimatski napravi? Ker je temperatura na avtobusih, čeprav so klimatizirani, odvisna še od drugih dejavnikov, pojasnjujejo na Marpromu.
"Na temperature v avtobusu, zlasti v času, ko so zunanje temperature zelo visoke, vpliva tudi pogosto odpiranje vrat na postajališčih, ki se v mestnem avtobusnem prometu vrstijo na 300–500 metrov. Ob tem so razmere odvisne še od zasedenosti avtobusa oziroma števila potnikov, ki so sočasno na njem," so nam pojasnili, zakaj je Mariborčanka bila priča temu, da je na avtobusu bilo kar 46 stopinj Celzija.
"Kot upravljavci javnega mestnega potniškega prometa se zavedamo nevšečnosti ob povišanih temperaturah ozračja in jih poskušamo omejiti v največji možni meri, je pa ta problem prisoten tudi drugod po svetu," še dodajajo z Marpoma.
Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev