Z več kot 68.600 zbranimi glasovi je slovensko mesto prehitelo celo Dunaj, London, Koebenhavn in Prago, prejelo je tudi naziv najboljše evropske kulinarične destinacije.
Na tekmovanju organizacije European Best Destinations za najboljšo evropsko destinacijo letošnjega je tretje mesto leta osvojila štajerska prestolnica Maribor. Naziv najboljše evropske destinacije je prejela Varšava, na drugem mestu ji sledijo Atene, so sporočili iz Zavoda za turizem Maribor. Direktor Jure Struc je ob tem poudaril, da so z uvrstitvijo med tri najboljše evropske destinacije letošnjega leta dosegli glavni cilj, to je širši evropski in svetovni javnosti predstaviti Maribor kot odlično turistično destinacijo. Turistične ponudnike je tudi pozval, naj naziv čim bolje izkoristijo.
Za Maribor največ glasov iz Velike Britanije
Na spletnih straneh European Best Destinations je bilo skupno oddanih 686.000 glasov iz 178 držav. 48 odstotkov glasov je prispelo iz Evrope, 52 odstotkov pa z drugih celin. Za Maribor so v največji meri glasovali v Združenem kraljestvu (28 odstotkov glasov), ZDA (13 odstotkov), Nemčiji (11 odstotkov), Avstriji (devet odstotkov), Franciji (šest odstotkov) in Italiji (5,4 odstotka).
Kot so poudarili v zavodu, razglasitvi rezultatov sledi intenzivna mednarodna promocija sodelujočih destinacij, ki vključuje tudi medije, kot so Forbes, Conde Nast Traveller, National Geographic, Corriere Viaggi, Yahoo in Geo. "Potencialni doseg platforme European Best Destinations je prek 400 milijonov popotnikov in predstavnikov zainteresirane javnosti z ocenjeno marketinško vrednostjo več kot 1,6 milijona evrov," so zapisali.
Sadove je obrodila tudi dobra digitalna kampanja
Mariborski zavod za turizem je v času glasovanja izvajal digitalno kampanjo z naslovom Vote for Maribor oziroma v prevodu Glasuj za Maribor, v kateri so med drugim izpostavili Maribor kot evropsko prestolnico kulture, skrbnika najstarejše trte ter odlično kulinarično destinacijo in destinacijo za dejavnosti na prostem.
Lani je naziv najboljše destinacije v Evropi osvojila Ljubljana, kar je mestu po navedbah Turizma Ljubljana prineslo izjemno promocijo v vrednosti več kot deset milijonov evrov. Novica o razglasitvi je po njihovih navedbah dosegla več kot 420 milijonov ljudi, ocenjena vrednost takšne promocije pa je več kot deset milijonov evrov in ima dolgoročne učinke.
Slovenija je zakladnica skrivnosti, tudi energijskih točk
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del