Izredno stanje v ljubljanskem Mercatorju: dolge vrste pri samopostrežnih blagajnah, prepiri, zmeda starejših ... (kaj se dogaja?)

7. 9. 2023, 11:00 | Uredništvo
Deli
Izredno stanje v ljubljanskem Mercatorju: dolge vrste pri samopostrežnih blagajnah, prepiri, zmeda starejših ... (kaj se dogaja?) (foto: BOBO)
BOBO

V enem od ljubljanskih Mercatorjev vsakodnevno prihaja do pravega kaosa, ljudje se drenjajo in prepirajo, uslužbenci pa zgolj nemočno opazujejo. Preverili smo, kaj se dogaja.

Največji trgovec v Sloveniji Mercator je bil pred leti prvi, ki je začel s samopostrežnimi, tako imenovanimi TikTak blagajnami. Čeprav so na digitalizacijo ponosni in čeprav so TikTak blagajne, če delujejo, kot je treba, marsikje dobrodošla dopolnitev klasičnih blagajn (sploh v primeru gneče), pa se zatakne, ko postanejo njihov popoln nadomestek.

To se po naših informacijah pogosto zgodi v enem od ljubljanskih Mercatorjev, poslovalnici na naslovu Beblerjev trg 2 v Novih Jaršah. Na nas se je namreč obrnil bralec, ki poroča, da so v trgovini, kamor sicer zahaja veliko število upokojencev, sploh ob popoldnevih zelo pogosto odprte zgolj samopostrežne blagajne, zaradi česar med kupci, sploh tistimi, ki niso pretirano vešči tehnologije, prihaja do pravega kaosa.

"Na samopostrežnih blagajnah je non stop gneča, ljudje se drenjajo še med policami, normalne blagajne pa zaprte, prodajalcev nikjer ... Ponavadi zraven stoji nek počasen študent ali študentka, ki nima pojma, kaj se dogaja ali pa je vsa živčna, ker ne more biti na sto koncih hkrati: njeno pomoč potrebujeta dva upokojenca, ki ne znata sama skenirati izdelkov, potem nekdo, ki mu je blagajna narobe zaznala izdelek v vrečki, potem neki mulci, ki hočejo mimo hitre blagajne pritihotapiti izdelek, ne da bi ga skenirali ... Na hitrih blagajnah tudi vedno zmanjka vrečk in treba jo je vzeti od drugod, potem pa je blagajna ne zazna in imaš še s tem težave.

Enkrat sta se dve ženski sprli, ker se nista mogli zmeniti, katera je prej na vrsti, prodajalec, ki je stal zraven, ni naredil nič. Ko je ena od njiju znorela nanj, zakaj ne odprejo še ene normalne blagajne, je čisto brezbrižno odgovoril, da ni ljudi," je poročal bralec (njegov zapis je prilagojen in urejen, op. a.), ki je dodal, da v istem Mercatorju pogosto dolgo čaka na vrsto tudi na delikatesi, kjer je za postrežbo kruha in sira ter mesnin pogosto zadolžena le ena sama prodajalka ali prodajalec.

Pomanjkanje kadra?

Stanje smo na terenu preverili tudi mi in naleteli na podobno situacijo, kot jo je opisal bralec. V popoldanskih urah je bila gneča pri samopostrežnih blagajnah tako velika, da so kupci na vrsto čakali celo med policami, vse fizične blagajne pa so bile zaprte.

Ob samopostrežnih blagajnah je sicer stala zaposlena študentka, a ni uspela nadzorovati in pomagati tako velikemu številu ljudi. Nazadnje je vendarle odprla navadno blagajno, a je to pomenilo, da so upokojenci na blagajnah ostali prepuščeni samim sebi.

Da se v Mercatorju zavedajo posledic pomanjkanja kadra, zaradi česar kupcev ne bodo več mogli privabiti v trgovine z nadpovprečno storitvijo, je februarja letos na dogodku Društva za marketing Slovenije povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v Skupini Mercator, ki je dejala še, da je kupcev manj, začeli pa so spreminjati svoje nakupe.

Toda, ali to pomeni, da se bodo morali kupci v lokalnih poslovalnicah, kjer močno primanjkuje kadra, s slabo uporabniško izkušnjo preprosto sprijazniti? Na Mercator smo se obrnili z vprašanjem, ali so s problematiko v omenjenem Mercatorju seznanjeni in ali gre v tem primeru res za pomanjkanje kadra ali kakšno drugo težavo.

Vprašali smo jih tudi, ali so že razmišljali o neprimernosti samopostrežnih blagajn za starejše kupce, zaradi česar bi bilo vseeno bolj smiselno delati na tem, da na fizičnih blagajnah dela čim več prodajalcev. Njihove odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo.

https://www.metropolitan.si/novice/slovenija/v-mercator-po-mleko-napocil-je-trenutek-sprave-z-ljubljanskimi-mlekarnami/

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"