Saj veste, kako je: kdor dela, greši ...
... vsaj tako bi lahko rekli v primeru kupca, ki se je obrnil na nas. V eni od Mercatorjevih trgovin v Ljubljani se mu je namreč zgodila nevšečnost, ki ga je stala nekaj evrov. Kot je dejal, je po službi odhitel v trgovino, da bi nakupil nekaj stvari. Mudilo se mu je naprej po opravkih, zato ni bil najbolj pozoren. "Ko sem ugotovil, kaj oziroma koliko sem plačal, sem bil precej jezen, malce tudi nase, saj nisem bil pozoren," je še povedal.
V trgovino brez seznama
"Med delovnim tednom nimam prav veliko časa za nakupe, nabavljam samo kakšne malenkosti, ki nam jih doma zmanjka. Tako je bilo tudi tokrat. V trgovino sem šel brez nakupovalnega seznama, ki si ga sicer večinoma pripravim. No, zdaj mi je žal. Vzel sem košarico in vanjo dobesedno nametal nekaj izdelkov - kruh, jogurt, mleko, jabolka in par klobas. Šel sem na blagajno in poravnal račun, ki se mi je sicer zdel malce visok, a priznam, v tistem trenutku nisem bil najbolj pozoren," je kupec nadaljeval svojo zgodbo.
Premoženje za jabolka
"Z avtom sem se odpeljal še na obisk k staršem in nato odšel domov. Ko sem začel zlagati stvari iz vrečke, sem ugotovil, da sem v trgovini pozabil račun. Čudno mi je bilo to, da sem za nakup odštel nekaj manj kot 20 evrov, kar se mi je zdelo preveč. No, ko sem malce pobliže pogledal ceno na vrečki s štirimi jabolki, sem ugotovil, da sem zanje plačal kar 6,65 evrov! Očitno je šlo na napako na trgovinski tehtnici," nam je še povedal kupec. "Aja, še sam sem v naglici naredil napako - v vrečko sem dal štiri jabolka gala, pritisnil pa sem številko, ki tehta jabolka idared."
Preverili smo v Mercatorjevi spletni trgovini, koliko stanejo omenjena jabolka. Za kilogram jabolk gala je treba odšteti 1,79 evrov, za kilogram idareda pa 1,59 evrov. Gospodova jabolka so tehtala slabih 70 dekagramov, na listku pa je navedeno, da kilogram jabolk stane 9,99 evrov. Verjetno gre za napačno vnešeno ceno na tehtnici, a žal je napaka tega kupca veliko stala.
"Nisem jezen na trgovke"
"Naj samo še povem, da nisem jezen na trgovke v tej trgovini. V njej pogosto nakupujem in vedno so prijazne ter ustrežljive. Tudi razumem, da nehote pride do kakšnih napak. Rad bi le opozoril, da je treba vzeti račun, tudi če smo v naglici, in ga pregledati. Nisem imel ne časa ne energije, da bi jabolka nesel nazaj v trgovino in povedal, kaj se je zgodilo. Prepričan sem, da bi napako takoj odpravili. Verjetno nisem edini kupec, ki je to doživel," so besede, s katerimi je zaključil svojo zgodbo. Lahko samo še dodamo: ja, vzemite račun.
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov