Spletna trgovina s parfumi in kozmetiko Notino, ki je med slovenskimi kupci izjemno priljubljena, naj bi se posluževala nečednih prijemov, s katerimi lahko kupcem, ki so kupili toliko izdelkov, da jim pripada brezplačna dostava, dostavo kljub temu zaračunajo.
Na nepošteno prakso je v objavi na družbenem omrežju Twitter opozorila uporabnica Temida, ki pravi, da je pri Notinu naročila toliko izdelkov, da ji ne bi bilo treba plačati dostave, vendar so ji naknadno sporočili, da enega od izdelkov ni več na zalogi.
Za omenjeni izdelek so ji sicer vrnili denar, so ji pa ob tem, ker je vrednost naročila padla pod znesek, ob katerem kupcu pripada brezplačna dostava, dodatno zaračunali dostavo. Kot po čudežu pa se je izdelek, ki naj bi ga zmanjkalo, po 24 urah ponovno pojavil na njihovi spletni strani.
Kako gnila, nepoštena praksa na https://t.co/23RvvgQFvN. Naročiš toliko izdelkov, da ne plačaš dostave, potem ti javijo, da 1 izdelka ni več na zalogi – in ko ti vrnejo denar zanj, si sproti še zaračunajo dostavo. In isti izdelek je še 24 ur po tistem še »na zalogi« pri njih.😤
— Temida (@donadaljnjega) June 7, 2023
Ker se bo besedah uporabnice na njene pritožbe, da to ni pošteno, niso odzvali, jih je celo prijavila tržnemu inšpektoratu.
Glede na to, da je imela še vsaj ena uporabnica, ki se je oglasila pod originalno objavo, težave, smo se na Notino obrnili z vprašanjem, kako pojasnjujejo omenjeno prakso. Odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo.
https://www.metropolitan.si/5-tedenski-izziv-za-zemljo/kako-nastaja-naravna-kozmetika-video/
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji