Parkirna mesta na območju naj bi ukinili, ker je promet tam izjemno otežen.
Parkirnih mest v središču Ljubljane že tako močno primanjkuje, kar predstavlja težavo predvsem za stanovalce, zdaj pa se bo njihovo število še zmanjšalo.
Po poročanju Forbesa je ljubljanski župan Zoran Janković na tiskovni konferenci namreč napovedal, da bo občina ukinila del parkirnih mest v središču mesta, sploh v Župančičevi ulici, saj je promet tam izjemno otežen.
Potencialne spremembe prometne ureditve v tej ulici je ob otvoritvi nove luksuzne soseske Schellenburg, ki se nahaja prav na Župančičevi, lansko leto omenjal že njen investitor Jože Anderlič, ki je dejal, da bi ulico lahko spremenili v enosmerno. Vendar pa bo občina promet očitno raje sprostila z ukinitvijo parkirnih mest.
Na obeh straneh Župančičeve ulice so trenutno bočna parkirna mesta, cena parkiranja pa je 1,3 evra za eno uro. Na teh mestih parkira tudi veliko okoliških stanovalcev, ki morajo za parkirno dovolilnico v coni 1, kamor spada tudi Župančičeva ulica, odšteti približno 100 evrov letno.
Tem stanovalcem bo občina po ukinitvi parkingov ponudila možnost najema v novi garažni hiši pod kopališčem Ilirija, ki naj bi bilo kmalu zaključeno (otvoritev naj bi se po napovedih župana zgodila jeseni), vendar bo ta opcija bistveno dražja: samo mesečni najem za stanovalce bo znašal 70 evrov.
Morda vas zanima tudi:
Cone za pešce ne bo
Celotna ureditev prometnega režima za ožje mestno jedro na območju med Bleiweisovo, Gosposvetsko, Slovensko in Šubičevo sicer še ni dokončna.
Nov prometni režim pripravljata podžupan Rok Žnidaršič, ki je zadolžen za področje urbanizma, ter vodja občinskega oddelka za gospodarske dejavnosti in promet Maja Žitnik. Župan Janković je dejal le, da tega območja ne morejo spremeniti v cono za pešce, kot so to storili z okolico Tromostovja in Kongresnega trga, saj so tam državni zbor, ministrstva in ustavno sodišče.
Povedal je tudi, da vsaj za zdaj ne bo sprememb v križišču pri Iliriji, kjer se križajo Bleiweisova, Celovška, Tivolska in Gosposvetska cesta. Najprej bodo na občini eno leto opazovali, kako bo potekal promet, nato pa se bodo odločali o morebitnih spremembah.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"