Mestna občina Ljubljana za promocijo svojih projektov večkrat sodeluje s spletnimi vplivneži. Slednji pa za svoje delo prejmejo precej dobro plačilo.
Mestna občina Ljubljana je vseprisotna na družbenih omrežjih, kjer pogosto deli različne vsebine, ki se navezujejo na dogajanje v slovenski prestolnici. Občina je tako na Instagramu prisotna že vse od leta 2015, nabrala pa si je že 20.400 sledilcev.
Večkrat se na posnetkih poleg ljubljanskega župana Zorana Jankovića pojavijo tudi vplivneži. Na priljubljenem omrežju Tik Tok je občina aktivna od septembra 2022, tam pa ima 15.400 sledilcev ter skupno 409.000 všečkov, navaja Dnevnik. Občina večkrat sodeluje tudi s spletnimi vplivneži, ki pripravijo vsebine za omrežja.
View this post on Instagram
Tako občina sodeluje tudi z ustvarjalko spletih vsebin Ano Kompara, ki na svojem Instagram profilu enkrat na mesec objavi poglobljene objave s področja kulture ter arhitekture in jih deli s profilom MOL. Občina je za sodelovanje namenila 2250 evrov.
Največ vplivnežev sodelovalo pri festivalu športa
Kot največji marketniški projekt Dnevnik navaja Šport je lajv – pametna raba zaslona. V sklopu slednjega je mestna občina sodelovala z Lucijo Vrankar, Tejo Muhič, Andražem Žontarjem in Jako Polakom.
Za sodelovanje z njimi je občina porabila 5938 evrov, njihovo delo pa je vključevalo pripravljanje vsebin za družbena omrežja MOL ter svoje kanale in druženje v živo.
Novo na Metroplay: "Treba je poznati žalost, nesrečo in poraz, da lahko ceniš vse te uspehe" | SIDDHARTA INTIMNO