R. K. | 19. 4. 2023, 10:01
Oglas, ki je razdelil Slovence: ali je takšno namigovanje na obcestnih plakatih primerno?
Ob slovenskih cestah so se pojavili bizarni oglasni panoji, ki so pritegnili pozornost marsikaterega državljana. Nekateri menijo, da je oglas zabaven, drugi pa so nad njim zgroženi.
V poplavi oglasov, s katerimi nas dnevno bombardirajo z vseh strani, se oglaševalci včasih težko spomnijo še kakšnega novega pristopa, s katerim bi vzbudili pozornost potrošnikov. Včasih pa se v takšnih poskusih zgodi tudi, da oglaševanje v javnosti sproži polemike o primernosti. To se je pred kratkim zgodilo z oglasom za znamko Bags&More, v katerem nastopa slovenski humorist Goran Hrvaćanin, znan tudi kot Gojko Ajkula, ki ga najbolje poznamo iz slovenske humoristične uspešnice Pr' Hostar.
Resno, Bags&More, trgovina, v kateri bolj ali manj vidiš nakupovati žensko populacijo? Resno?! To je kao dober oglas? #primitivizem pic.twitter.com/ws9hS3OJ2s
— Jakobinka (@Jakobinka) April 7, 2023
Kaj o oglasu menijo Slovenci?
Oglas, v katerem Hrvaćanin leži v kovčku, zraven pa je pripisano: "Potujem s trdim," je na Twitterju delilo več uporabnikov, ki se jim dvoumno namigovanje na seksualnost, na katerega se naslanja oglas, ne zdi pretirano smešno. "Resno, Bags&More, trgovina, v kateri bolj ali manj vidiš nakupovati žensko populacijo? Resno?! To je kao dober oglas?" se je vprašal eden od uporabnikov, ki je oglas delil.
Z njim so se strinjali tudi nekateri drugi. "Saj ni fora, ali je namenjeno ženskam ali moškim. Te blesave 'hihi haha seks' fore so nekaj, kar običajno ostane v prvi rundi izmišljevanja oglasa. Z razlogom," je zapisala neka uporabnica, a vseeno dodala, da je v vizualnem smislu in glede stajlinga oglas po njenem mnenju krasen. "To je najboljša mogoča reklama," pa je prepričana druga uporabnica. "Ker se o njej govori, piše, objavlja. Igranje na karto zgroženosti je pri Slovencih vedno najboljša možna reklama," je dodala.
View this post on Instagram
Je dosegel svoj namen?
"Jaz ravno rabim trdega, so me že dobili, da pogledam njihovo stran!" pa je najbrž bolj v šali kot zares zapisal nekdo tretji. Svoje mnenje je s simpatično anekdoto izrazila še ena uporabnica: "Sem šla ravno včeraj mimo trgovine, vidim plakat ... Se začnem smejati, pa mulci pravijo, kaj pa je smešno, mami? Ah, nič, nič, samo smešno je videti Gorana v kovčku. Ker realno, meni je smešna reklama, sploh zaradi slogana, otrokom pa zaradi stajlinga."
"Če drugače obrnemo, so s tem vašim komentiranjem dosegli, kar so želeli. Prej nisem slišal za to trgovino," je zaključil še eden od uporabnikov.
Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev