16. 1. 2023, 15:19 | Vir: STA

V Mercatorju ostali brez Alpskega mleka, svoje ogorčenje so zdaj pojasnili medijem

Borut Živulović/Bobo

Priljubljeni trgovec se je znašel v središču nesoglasja z dobaviteljem, vsaka stran pa o razlogih za spor pravi drugače.

Ljubljanske mlekarne so ustavile dobavo Alpskega mleka trgovinam Mercator, saj "partner ni sprejel že začetek novembra napovedanega dviga veleprodajnih cen, ceno izdelka na polici pa kljub temu dvignil", so navedbe Ljubljanskih mlekarn povzeli na portalu N1. Ob tem so dodali, da "verjamejo, da bodo dosegli dogovor" in da bodo do takrat njihovi izdelki na voljo pri vseh ostalih trgovcih.

V Mercatorju pravijo, da so dobili 20 različnih cenikov

Medtem v Mercatorju odgovarjajo, da so v zadnjem letu sprejeli 20 zahtevkov Lactalisa (francoske multinacionalke, ki je lastnica Ljubljanskih mlekarn), a so zadnjega kot neutemeljenega zavrnili.

"Francoska multinacionalka Lactalis nam je v zadnjem letu poslala 20 različnih cenikov oz. zahtevkov za dvig cen svojih izdelkov, pri čemer so povišanja cen dosegala rasti tudi do 74 odstotkov na letni ravni."

Kot pravijo, je Lactalis vse zahtevke vedno podkrepil tudi z grožnjo o zaustavitvi dobave blaga. "Za zadnjega smo ocenili, da je povišanje neutemeljeno, in sicer zaradi umirjanja oz. padanja cen osnovne surovine in ker noben drug proizvajalec mlečnih izdelkov v Sloveniji ni najavljal oz. zahteval povišanja cen," so dodali.

Sprašujejo se, ali je to sploh v skladu z našo zakonodajo?

V Mercatorju so zatrdili, da Lactalis po prekinitvi dobave ni želel ali poskušal doseči dogovora ter da Lactalisove poteze v zadnjem času bistveno odstopajo od dolgoletnih uveljavljenih, strokovnih in tržnih zakonitosti, ki veljajo v poslovnem okolju.

Ob tem so zagotovili, da so izvedli vrsto ukrepov, da bodo v najkrajšem času svojim kupcem zagotovili tudi izdelke Ljubljanskih mlekarn po konkurenčnih cenah, ter se vprašali, ali je Lactalisovo ravnanje glede na to, da imajo Ljubljanske mlekarne prevladujoč položaj na slovenskem trgu, skladno s slovensko zakonodajo.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc