N. V. | 12. 9. 2022, 15:02

Pozor! Povečano število spletnih prevar: pazite, komu nakazujete denar

Profimedia

Bodite pozorni na spletne goljufe. Te so na področju bančnega poslovanja v Sloveniji te dni izredno pogoste.

Delavska hranilnica v mobilni aplikaciji opozarja, da se je v zadnjem času spet zvrstilo več spletnih prevar.

"V zadnjem času opažamo povečano število poskusov zlorab, povezanih s prestrezenjem prijavnih podatkov za dostop do spletnih in mobilnih bank," so zapisali v sporočilu.

Da so se tokrat spletni prevaranti v svojem delu potrudili dokazuje dejstvo, da so sporočila in povezave v slovenskem jeziku in uporabljajo imena, logotipe slovenskih bank in hranilnic ter storitev Rekono, FLIK, Pošta Slovenije in podobno.

Uredništvo

Kako vas ogoljufajo?

Prevara se prične tako, da dobite elektronsko sporočilo ali SMS sporočilo, v katerem vas pod pretvezo, da sporočilo pošilja banka ali hranilnica, obvestijo, da se zaradi vzdrževalnih del in dodatne zaščite izvaja posodobitev podatkov, vaših uporabniških podatkov za vstop v spletno ali mobilno banko.

Goljufi vas pozivajo, da kliknete na povezavo, na kateri vnesete svoje podatke za Rekono uporabniški račun, v nadaljevanju pa vas kontaktirajo po telefonu s pretvezo po nudenju pomoči ali preverjanju ali posodobitvi prijavnih podatkov ter vas prosijo, da jim po telefonu razkrijete ali kako drugače vnesete enkratno geslo, ki ste ga prejeli na svoj mobilni telefon, ali izvedete kakršnokoli drugačno potrditev. Klicatelji načeloma govorijo v slovenščini in se predstavijo kot zaposleni hranilnice ali banke.

Kaj storiti, če ste žrtev spletne zlorabe?

V primeru, da ste prejeli sumljivo SMS, Viber ali elektronsko sporočilo, telefonski klic, oziroma sumite, da ste bili žrtev prevare, o tem obvestite svojo banko ali hranilnico.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj