Spremembe medkrajevnih avtobusnih povezav še naprej burijo duhove. Tokrat o težavah poročajo tudi iz Maribora.
Večkrat smo poročali o tegobah, s katerimi se soočajo tako turisti kot domačini v naši prestolnici. Tako so se ne nazadnje pristojni odločili, da vozovnic ne bo več mogoče kupiti na avtobusih, če bo glavna avtobusna postaja v Ljubljani odprta. A težava nastane pri dejstvu, da vozovnic ni možno kupiti niti na spletu, kar pomeni, da so najbolj nasankali turisti. Zdaj pa o podobnih težavah poročajo tudi iz Maribora. Kot poroča časnik Večer, je z julijem prišlo do več sprememb na področju medkrajevnih prevozov, posledice pa občutijo predvsem dnevni migranti in turisti. Triurna vožnja od Maribora do Ljubljane in prepolni avtobusi, da je skoraj nemogoče najti prosto mesto, sta le dve od številnih težav, s katerimi se soočajo potniki.
Pristojno ministrstvo je v sklopu sprememb tudi ukinilo nekatere avtobusne linije, če je na voljo hitro povezava z železniškim javnim prevozom. To pomeni, da linij, ki so bile prisotne več let, zdaj nenadoma ni več, prav tako pa je zmanjšano število povezav, saj je v veljavi počitniški vozni red. Na udaru naj bi bile še posebej povezave med Mariborom in Ljubljano, potniki pa se pritožujejo, da je običajno avtobus, ki prispe iz Murske Sobote v Maribor, tako poln, da nanj ne morejo vstopiti vsi.
V nadaljevanju je Večer navedel nekaj primerov potnikov, ki so čakali na glavni mariborski avtobusni postaji na avtobus Avtobusnega prometa Murska Sobota. Avtobus je imel predviden odhod ob 10.20 in se na srečo ni soočal s prezasedenostjo, enako so potniki dejali za avtobus Arrive, ki potuje iz Maribora proti Ljubljani, vmes pa se ustavi v Slovenski Bistrici.
Nič več direktne povezave do Pirana
Medtem pa je nekatere potnike zmotilo dejstvo, da ni več na voljo direktne povezave do Pirana. Kot je povedala upokojenka, so s prijateljicami večkrat koristile predvsem povezavo do Obale, a takrat se je znalo zgoditi, da ni bilo prostora za vse potnike na avtobusu. "Ker je avtobus iz Murske Sobote prišel tako zaseden. In tako smo lani namesto v Piranu pristale na Mariborskem otoku," je povedala za Večer.
Dodala je, da zdaj ni več neposredne avtobusne povezave z Ljubljano. "Po novem moram prestopiti v Slovenskih Konjicah in Celju, zato zdaj vožnja traja tri ure in 43 minut," je dejala ter dodala, da tudi za pot do Tolmina potrebuje skoraj ves dan.
V Družbi za opravljanje javnega potniškega prometa (DUJPP) pa medtem trdijo, da so nove avtobusne linije nastale "na temelju standarda dostopnosti, ki je bil osnovan na podlagi podatkov Statističnega urada Republike Slovenije o migracijah dijakov, študentov in delavcev ter na podlagi strukture prebivalcev in naselij". Pojasnili so tudi, da ta standard velja za celotno Slovenijo in da so upoštevali splošno politično usmeritev.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"