Če v glavni jedi najdete ščurka ali v juhi las, če so toaletni prostori ves čas umazani ali če se vam na splošno zdi, da restavracija ne sledi higienskim standardom, obstaja preprost način, da pritožbo posredujete naprej ...
Pred nekaj dnevi smo poročali o neprijetni izkušnji gosta znane ljubljanske restavracije Cantina Mexicana, ki naj bi v svoji hrani našel ščurka.
Gost je ob objavi incidenta na družbeno omrežje k odgovornosti pozval tudi zdravstvene inšpektorje, vendar pa smo prejeli odziv Zdravstvenega inšpektorata RS, od koder nam sporočajo, da nadzor nad varnostjo in kakovostjo živil oziroma hrane v gostinski dejavnosti ni v njihovi pristojnosti.
Morda vas zanima tudi:
- Ste v zadnjem času dolgo čakali na Wolt dostavo?
- Ljubljanska restavracija, ki jo vsi obožujejo, preseneča z novostjo
To področje namreč ureja Uprava za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, ki je tudi zadolžena za obravnavo kršitev.
Če v glavni jedi torej najdete ščurka ali v juhi las, če so toaletni prostori ves čas umazani ali če se vam na splošno zdi, da restavracija ne sledi higienskim standardom, obstaja preprost način, da pritožbo posredujete naprej.
Prijavo o neželenem dogodku namreč lahko oddate kar s pomočjo spletnega obrazca, lahko pa tudi po pošti ali osebno. Če se bojite posledic, je vloga lahko tudi anonimna.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del