J. Z. | 7. 10. 2022, 10:02

Ogorčena Šentjurčanka v trgovini opazila zavajajoče cene: videla eno, plačala višjo

Facebook/Trgovine Jager

Podražitvam ni videti konca, zato marsikdo sploh ne bi opazil, če bi mu ob večjemu nakupu kakšen izdelek predrago zaračunali. Pozorni Štajerki pa ni ušlo, da so jo pri nakupu zavedli.

Marsikomu se zdi, da ob vsakem obisku trgovine plača več, čeprav domov odnese manj stvari. To pa se je zgodilo eni od obiskovalk trgovine na Štajerskem. Šentjurčanka je opozorila, kaj se ji je zgodilo v trgovini Jager v Šentjurju.

Kot je zapisala na Facebooku, je že večkrat opazila, da se cene na policah razlikujejo od cen, ki jih obračunajo ob koncu nakupa. "Seveda v škodo potrošnika." To se ji je zgodilo tudi, ko je kupila toaletni papir, za katerega so ji preveč zaračunali.

 

Zajem zaslona/Facebook

Dodala je, da ni edina stranka, ki je že večkrat opazila neujemanje cen. "Ko se mi je danes to spet zgodilo, sem izdelek z računom vrnila in mi je prodajalka brez težav vrnila en evro," je opisala. Trgovina je namreč oglaševala, da izdelek stane 2,49 evra, na računu pa je bila navedena cena 3,49 evra

V podjetju pojasnili, da je šlo za neljubo napako 

Pod njeno objavo se je zbralo več kot 150 komentarjev, večinoma jeznih na po njihovem mnenju nepošteno prakso, ki je še toliko slabše sprejeta v času, ko se vse občutno draži. Nekateri so našteli podobne izkušnje in izpostavili, da so to doživeli tudi v drugih trgovinah. 

V podjetju Jagros so za spletni portal Celje.info pojasnili, da se vsi v podjetju trudijo, da svoje delo opravljajo vestno in brez napak, a se te žal tudi dogajajo. "V poslovalnici smo preverili stanje in je bila na polici s toaletnimi papirji pravilna cena, bila pa je napačna na dodatni izpostavitvi, kjer je bil izdelek izpostavljen v času akcije, in ko se je ta zaključila, je očitno nismo menjali."

Vse, ki so v tem času kupili omenjeni izdelek, prosijo, da se oglasijo v poslovalnici, kjer bodo znesek povrnili ter se še dodatno oddolžili.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc