"V tujini bi mi to vzelo minuto, v Sloveniji pač cel dan," je bila razočarana naša bralka.
Slovenske železnice so pred leti lansirale mobilno aplikacijo Grem z vlakom, katere namen je pregled voznih redov vlakov na območju Slovenije, prav tako pa lahko uporabniki prek aplikacije kupijo vozovnice in si s tem prihranijo čas. V spletni trgovini Google Play jo je preneslo že več kot 50 tisoč ljudi. Kljub temu, da je mobilna aplikacija za številne ljudi praktična, pa so nekateri nad njo razočarani.
Na nas se je obrnila bralka, ki je delila slabo uporabniško izkušnjo. Prek aplikacije si je namreč kupila povratno vozovnico, ki jo je pozneje želela preklicati, prav tako pa je želela vračilo denarja. Nazadnje je doživela hladno prho, saj aplikacija vračila denarja ne ponuja.
"Že nekaj časa uporabljam aplikacijo Slovenskih železnic, nad katero nisem bila nikoli razočarana. Do danes. Po nakupu povratne vozovnice sem jo želela isti dan zaradi okoliščin preklicati, vendar te možnosti na aplikaciji nisem našla. Obrnila sem se na zaposlene na železniški postaji Ljubljana, ki pravzaprav niso vedeli, kaj narediti. Nazadnje so mi rekli, da moram izpolniti obrazec, ki ga bodo poslali naprej. Ko sem ga izpolnila, so mi rekli, naj ga rajši pošljem sama. Želela sem zgolj povračilo denarja za mojo vozovnico. V tujini bi mi to vzelo minuto, v Sloveniji pač cel dan."
Aplikacija je brez možnosti preklica vozovnice in povračila finančnih stroškov pomanjkljiva. Kontaktirali smo Slovenske železnice, ki so razložile, da bo tako ostalo tudi v prihodnosti. "Skladno z veljavno potniško tarifo velja, da se za vozovnice kupljene prek mobilne aplikacije oz. spletne trgovine (razen za letne in polletne vozovnice) prevoznina ne vrača, na kar je uporabnik poudarjeno opozorjen pred nakupom vozovnice. Zaposleni prodajalci in informatorji so o tem seznanjeni, predvidevamo, da so to potnici odgovorili, zahtevi po povračilu pa res niso mogli ugoditi, ker niso imeli osnove za to. V prihodnosti niso predvidene nadgradnje aplikacije, ki bi omogočile vračilo stroškov."
Še ena pomanjkljivost
Mobilna aplikacija ima v spletni trgovini App store precej slabo oceno (2.6/5). Uporabniki so nezadovoljni, ker potrebujejo ob vsakem nakupu vedno znova vpisati svoje bančne podatke - aplikacija poleg vračila stroškov naj ne bi ponujala tudi avtomatske izpolnitve bančnih podatkov. To pomanjkljivost bodo Slovenske železnice v prihodnosti rešile.
"Aplikacija nima imenskega profila, kar pomeni, da ni mogoče shranjevati osebnih podatkov med katere spadajo tudi podatki o kreditni kartici skladno z direktivo ZVOP-2 (Zakon o varstvu osebnih podatkov). V pripravi je nadgradnja obstoječe aplikacije, skladna z nastajajočimi spremembami na standardu IJPP, na osnovi katerega bo prevoznikom omogočena vzpostavitev imenskega profila in s tem shranjevanja dela osebnih podatkov," so zapisale Slovenske železnice.
Znano, koliko denarja je za decembrsko okrasitev Ljubljane prejel Urban Modic (znesek je osupljiv)
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem