18. 10. 2024, 11:46 | Vir: STA
"Brez skrbi, rja bo odpadla!" Bizaren odgovor slovenskega podjetja ob reklamaciji zanič izdelka
Kupec sončne elektrarne odkril nepravilnosti pri prejetem blagu.
Proizvajalec opreme za sončne elektrarne Bisol Group naj bi po navedbah enega od kupcev prodajal poškodovane in poplavljene izdelke brez ustreznega opozorila ter zavračal reklamacije, danes poroča Delo. Direktor podjetja Marko Poličnik po navedbah časnika trdi, da neskladnosti blaga niso bile ugotovljene.
Kupec sončne elektrarne odkril nepravilnosti pri prejetem blagu
Kot je po poročanju Dela zapisal kupec Matej Ozebek, sicer ravnatelj celjske Višje strokovne šole, je junija naročil opremo za svojo sončno elektrarno. Po prejemu blaga je takoj opazil številne nepravilnosti, vključno z manjkajočimi sestavnimi deli, korozijskimi poškodbami na železnih elementih in poplavljenimi aluminijastimi deli, ki so kazali jasne znake oksidacije.
Čeprav je po lastnih navedbah podal več reklamacij in priložil jasne fotografije poškodovanih izdelkov, je podjetje Bisol vse tri njegove zahteve zavrnilo. Kot argument naj bi navedlo, da bo "rja sama odpadla". Ozebek je pojasnil, da je "rja na železnih delih napredovala in ni dvoma, da izdelki ne ustrezajo standardom".
"Podjetje Bisol je prav tako zavrnilo, da bi popravilo ali zamenjalo aluminijaste dele, ki so bili zaradi poplav oksidirani. Kljub priznanju, da so bili ti deli izpostavljeni poplavi, podjetje vztraja, da so ti izdelki običajni in ustrezni," je povedal za Delo. Primer je prijavil tržnemu inšpektoratu, kjer so za Delo pojasnili, da so uvedli inšpekcijski postopek.
Bisol Group zavrača trditve o neskladnosti blaga
Direktor Bisol Group Marko Poličnik je v odgovoru za časnik navedel, da podjetje zaradi varovanja zaupnih informacij ne komentira posameznih poslovnih razmerij. Zagotovil pa je, da vse reklamacije obravnavajo resno in skladno z zakonodajo. "Glede na zakon o varstvu potrošnikov v konkretnem primeru neskladnost blaga ni bila ugotovljena, kar je potrdil tudi inšpekcijski nadzor," je povedal.
Iz odgovora inšpekcije prijavitelju pa izhaja, da inšpekcija neskladnosti ni ugotavljala, saj je za to potreben sodni izvedenec. Je pa ugotovila spor o neskladnosti blaga, saj prodajalec trdi, da neskladnost ni bila ugotovljena zaradi narave blaga. Če se kupec in prodajalec ne strinjata, mora kupec pridobiti strokovno mnenje sodnega izvedenca, saj tržni inšpektorat ne more izdati odločbe v primeru spora. Reševanje zadeve je nato v pristojnosti sodišča, piše Delo.
Bisol Group je zaradi škode v lanskih avgustovskih poplavah od države prejel 2,3 milijona evrov predplačila. Skupina Bisol je bila med 708 podjetji, ki so do 1. septembra prijavila oceno škode na zalogah, opremi in izpadu prihodka ter zaprosila za predplačilo, ki je bilo izplačano v višini 10 odstotkov ocenjene škode.
Novo na Metroplay: Karin Velikonja | Slovenka, ki je odprla prvi holistični studio v Evropi