Uredništvo | 9. 6. 2023, 10:43

Spletni trgovec s kozmetiko svoje slovenske kupce vleče za nos? To odgovarjajo

Profimedia

Spletna trgovina s parfumi in kozmetiko Notino, ki je med slovenskimi kupci izjemno priljubljena, naj bi uporabljala nečedne prijeme, da bi kupcem lahko dodatno zaračunala dostavo. Kako so se odzvali na obtožbe?

Kot smo poročali včeraj, so se na spletu znašle obtožbe na račun spletne trgovine s parfumi in kozmetiko Notino, priljubljene med številnimi Slovenkami in Slovenci.

Uporabnica Twitterja zatrjuje, da je pri Notinu naročila toliko izdelkov, da ji ne bi bilo treba plačati dostave, vendar so ji naknadno sporočili, da enega od izdelkov ni več na zalogi.

Za omenjeni izdelek so ji sicer vrnili denar, so ji pa ob tem, ker je vrednost naročila padla pod znesek, ob katerem kupcu pripada brezplačna dostava, dodatno zaračunali dostavo. Kot po čudežu se je nato izdelek, ki naj bi ga zmanjkalo, po 24 urah ponovno pojavil na njihovi spletni strani.

Profimedia

Zapisala je, da je podjetje zaradi nepoštene prakse prijavila na tržni inšpektorat.

Kako se zagovarjajo pri Notinu?

Pri podjetju, ki ima skladišče na Češkem, izdelke pa pošiljajo po celotni Evropi, pravijo, da je njihova služba za pomoč kupcem obravnavala primer in ga poskušala rešiti v zadovoljstvo kupke.

"Delujemo na območju celotne Evrope in vsak dan pošiljamo na desettisoče naročil iz le enega skladišča na Češkem. Zato se lahko včasih zgodi, da produktov zmanjka, naslednji dan pa so zopet na voljo - trudimo se namreč, da bi karseda hitro obnovili zaloge."

"Do situacije, ki jo opisujete, je prišlo izključno zaradi slabega tajminga. Vedno se trudimo, da bi kupcem ponudili najboljšo možno nakupovalno izkušnjo, zato vse obtožbe zanikamo," so še povedali za Metropolitan.si.

Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah