Tega zagotovo ni pričakoval.
V enem izmed slovenskih Lidlov naj bi kupec naletel na mesni izdelek, ki je bil prekrit s plesnijo. Fotografijo izdelka je objavil na priljubljeni platformi Reddit in zraven pripisal, da naj bi bil izdelek uporaben "vsaj še dva tedna". Pod objavo so se hitro nabrali številni komentarji.
Eden izmed komentatorjev je opozoril, da so za takšne primere včasih krivi neodgovorni kupci. "Tu je verjetno sicer drug vzrok, ampak tudi kupci počnejo razne neumnosti. Npr. vzamejo paket mesa iz hladilnika in ga odložijo nekje na naključen nehlajen del, ker so si vmes premislili in je pretežko odnesti nazaj," je zapisal.
Drug uporabnik družbenih omrežij je poudaril, da je osebja v poslovalnicah pogosto premalo glede na količino izdelkov. "Delal sem v Lidlu. Velikokrat so za take stvari krivi nejevoljni kupci. Plus v poslovalnici ponavadi dela največ štiri do pet ljudi. Tako, da se dejansko pri zelo velikem inventarju ne da vsega opaziti. Najboljša stvar, ki jo lahko narediš, je, da obvestiš zaposlenega. Bodo zelo cenili," je napisal.
"Se zgodi, lahko je bilo nepravilno skladiščeno, poškodovana embalaža ... Saj malo pogledaš, preden vržeš v voziček. Edino slabo je, če kupi po nesreči kakšna starejša ali slabovidna oseba, pa še to je verjetno, da bo prodajalka na blagajni opazila in dala stran," pa se je glasil še en komentar.
Nekateri pa niso bili tako razumevajoči: "Kako to zaposleni, ki zlagajo artikel, ne vidijo?" Čeprav se napake dogajajo, bi bilo od trgovske verige, kot je Lidl, pričakovati večji nadzor nad kakovostjo izdelkov - navsezadnje gre za verigo, ki običajno stavi na kakovost.
Za pojasnilo glede dogodka smo se obrnili na podjetje Lidl. Njihove odgovore bomo objavili takoj, ko jih prejmemo.