Uredništvo | 1. 8. 2023, 20:00
Turist rezervacijo opravil prek spleta, a ostal ob cesti: "Po tem, kar sem slišala, me obisk Slovenije res skrbi!"
Zgodilo se mu je ravno to, česar se vsi bojimo, ko gremo na pot.
Zgodbe s potovanj so pogosto zabavne, včasih pa žal ravno obratno. Tako kot ta, ki jo je na Slovenia Travel Forumu na Facebooku delil član iz Severne Irske. Z njo je že kmalu sprožil val drugih pritožb.
Turistični izlet se ni izšel po načrtu
"Živjo, danes sem bil v Postojnski jami in sem prek spleta vnaprej rezerviral povratni avtobus," je zapisal. Kar je sledilo, ga je tako zelo presenetilo, da se je moral javno "izkašljati".
"Voznik avtobusa je pripeljal mimo postajališča. Ko sem mu pomahal, da bi mi ustavil, je proti meni zamahnil z roko, da naj grem stran." Tujcu, ki je bil pri nas prvič, nič ni bilo jasno, lahko je samo gledal za odhajajočim avtobusom, obenem ga je začelo skrbeti, kako se bo vrnil v Ljubljano.
Kot je povedal, je pozneje na srečo ujel nek drug avtobus, ki je šel v Ljubljano. A je moral za potovanje kupiti novo vozovnico. "Zaposleni v Postojnski jami so mi pomagali in me napotili v smer, kjer sem ga lahko počakal," je dodal.
Povračilo denarja?
Svojo objavo o neprijetni izletniški izkušnji je zaključil z vprašanjem, kako bi lahko prišel do denarnega povračila za stroške nove avtobusne vozovnice. Kot že omenjeno, je to moral ponovno kupiti pri drugi avtobusni družbi.
Nekateri člani so mu svetovali, naj se obrne na službo za pritožbe avtobusne družbe, pri kateri je na spletu kupil povratno vozovnico. Pod njegovo objavo pa se je že kmalu oglasil cel kup ljudi, ki so imeli pri nas zelo podobno izkušnjo.
V vseh primerih je šlo za isto družbo
"Na postaji Bled Union sem čakal dve uri, preden sem lahko končno prišel na avtobus za Bohinj," je delil še nekdo v skupini. "Prvi avtobus je odprl samo vrata za izstop potnikov, jezni voznik ni pustil nikogar gor in je napol prazen odpeljal naprej," je zapisal.
Po besedah člana popotniške skupine sta naslednja dva voznika, ki sta prišla na postajališče, trdila, da sta polna. "Vendar skozi avtobusno steklo nisem mogel videti, ali to zares drži," je dejal. Na srečo mu je po dveh urah le uspelo vstopiti na četrti avtobus. Oglasila se je članica, ki je zapisala, da prihodnje leto z družino načrtujejo obisk Slovenije, a je po tem, kar je prebrala o tukajšnjem javnem prevozu, postala izjemno zaskrbljena.
Verbalni incidenti, ki so šokirali potnike
Pod objavo pa smo lahko izvedeli tudi o drugih skrb vzbujajočih dogodkih na naših avtobusih, ki so jim bili priča turisti. Po njihovih objavah sodeč so bili nekateri vozniki verbalno nasilni, njihove izjave pa celo žaljive. "Voznika smo zaradi nesramnosti do turistov, zlasti mladih, morali celo prijaviti. Poleg tega je tudi on vozil mimo potnikov na postajah, s samo polovično obremenitvijo avtobusa," je zapisala Angležinja in dodala, da so ga prijavili prek spletnega obrazca avtobusnega podjetja. Dodala je, da naj bi omenjeni voznik po njihovi pritožbi od delodajalca dobil opomin.
Medtem je na postaji Kranj proti Bledu voznik mlademu paru iz Ukrajine, ki je ob vstopu uveljavljal begunski popust, dejal, da "naj se pobereta nazaj v Ukrajino". Nek drug voznik pa je na mlado turistko iz Nemčije, ki je vstopila skozi srednja vrata (vozovnico in rezervacijo za sedež je že kupila na blagajni, kot je razložila, je mislila, da so prva vrata le za tiste, ki še nimajo vozovnice), zavpil v angleškem jeziku: "Ali vas v vaših državah ne učijo kulture?" Vsi potniki so obnemeli in se strinjali, da je tak način voznikove komunikacije s potniki — kljub delovni preobremenjenosti zaradi turističnega navala — popolnoma nesprejemljiv.
Novo na Metroplay: Težava, s katero se soočajo številni, ima rešitev: "Pacient že zvečer lahko normalno funkcionira"