Uredništvo | 9. 6. 2023, 19:00

Turisti v centru 'najlepšega mesta' razgrajajo in lulajo kar po fasadah? (mestna uprava pojasnjuje)

Bobo

V središču Ljubljane naj bi se ponoči dogajali pravi vandalizmi. Na mestni upravi pravijo, da se je mogoče v takih primerih namesto na dežurnega redarja obrniti kar na policijo.

Kot je nedavno poročal portal 24ur, so mestne oblasti v Splitu, ki so že pred časom napovedale, da bodo začele sankcionirati pijane turiste, te napovedi uresničile in začele pisati prve kazni za pijančevanje in nedostojno vedenje na javnih mestih, predvsem na območju starega mestnega jedra.

Upajo, da bodo s tem ukrepom pregnali podivjane mlade turiste, ki ponoči pijani motijo javni red in mir.

Na portal Pobude meščanov ljubljanske občine, kjer je mogoče oddati predloge ukrepov, ki bi izboljšali kakovost življenja v prestolnici, se je te dni obrnil meščan, ki je prepričan, da bi morali nekaj podobnega uvesti tudi pri nas.

Kričanje, zganjanje hrupa, lulanje po fasadah

"V Splitu so že dali pijanim obiskovalcem prve kazni. Ali mestna občina razmišlja kaj v tej smeri? Skoraj vsako noč se nekaj skupinic turistov sprehodi skozi staro mesto, pri tem kričijo, zganjajo hrup, spotoma še polulajo kakšno fasado.

"Dežurni redar se pa ne javi, pa tudi če bi se, bi bilo prepozno. Strah pred visoko denarno kaznijo bi vsaj malo rešil nekulturo," meni Ljubljančan, ki očitno živi v starem mestnem jedru.

Na pritožbo so se odzvali iz Odseka za redarstvo na mestni upravi, kjer so zagotovili, da že opravljajo redne operativne nadzore nad kršitvami zakona o varstvu javnega reda in miru v ožjem mestnem središču.

Profimedia

V primeru zaznave kršitev tudi ukrepajo v skladu s pooblastili in pristojnostmi. Vendar pa meščanom priporočajo, naj se v primeru, da zaznajo kršitev zunaj delovnega časa Mestnega redarstva, raje obrnejo na Policijo na telefonsko številko 113, saj je ta prav tako pristojna za ukrepanje zoper kršitve zakona o varstvu javnega reda in miru.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc