United Media, vodilna medijska družba v jugovzhodni Evropi, je postala večinski lastnik slovenske medijske družbe Adria Media Ljubljana.
Po pridobitvi soglasja pristojnih regulatornih organov je United Media postala lastnica 71 odstotkov lastništva družbe Adria Media, ki ima v lasti najuglednejše portale in tiskane izdaje v Sloveniji.
"Zelo sem vesela, da je po uspešno končanem prevzemnem postopku Adria Media postala del United Media. Imamo najhitreje rastoči digitalni portfelj, ki trenutno zaseda 3. mesto med vsemi v Sloveniji. Prepričana sem, da bomo s tem partnerstvom nadaljevali uspešen razvoj ter z novimi naložbami dosegali novo občinstvo," je ob tej priložnosti izpostavila izvršna direktorica United Media Aleksandra Subotić.
Adria Media je založba s portfeljem najpomembnejših domačih in mednarodnih tiskanih ter digitalnih blagovnih znamk Metropolitan, Avto Magazin, Govori.se, Aktivni.si, Cosmopolitan, Elle, Sensa in Story. Bralcem pa ponujajo tudi posebne dodatke, ki jim zagotavljajo bogatejšo vsebino in na ta način izpolnjujejo vse večje potrebe občinstva po zanesljivih virih ter zanimivih temah.
Po uradnih meritvah slovenskega MOSS so digitalne edicije Adrie Medie četrti založnik v državi in imajo 52-odstotni doseg na slovenskem trgu.
United Media je vodilna medijska družba v jugovzhodni Evropi, ki deluje v osmih državah, njen portfelj pa obsega 58 televizijskih kanalov, 28 portalov, šest tiskanih izdaj in pet radijskih postaj.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem