J. B./STA | 31. 12. 2022, 14:26

Veliko slovensko srce: dobrodelna akcija prinesla 8,5 tone različnih dobrin in 64.167 evrov (prispeval tudi znani nogometni agent)

Radio Capris

Ko stopimo skupaj, nas ne more zaustaviti nihče. Zaključila se je še ena srčna akcija za tiste, ki pomoč zares potrebujejo. Bravo, Slovenci!

Ekipa Radia Capris je na zadnji dan leta 2022 zaključila dobrodelno akcijo Hladilnik toplega srca, najpomembnejšo dobrodelno akcijo v regiji, ki jo že sedem let pripravlja v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije in lokalnimi društvi prijateljev mladine.

Letos so v akciji zbrali 8,5 tone različnih dobrin in 64.167 evrov, so sporočili z radia.

Kot so zapisali, so v akciji zbirali dobrine - s poudarkom na prazničnih dobrotah, nepokvarljivih živilih in čistilih - za otroke in socialno ogrožene družine, ki živijo na območju Obalno-kraške regije, prav tako pa finančna sredstva, s katerimi Zveza prijateljev mladine Slovenije družinam pomaga skozi vse leto, otrokom pa omogoči tudi letovanje.

Akciji se je med drugim pridružil znani koprski nogometni agent Elvis Bašanović, ki med drugim skrbi za kariero vzhajajočega slovenskega zvezdnika Benjamina Šeška.

Praznične pakete je tokrat dobilo prek 800 otrok iz socialno ogroženih družin, kar je 240 več kot lani. Z zbranimi finančnimi sredstvi, ki lanska presegajo za dobrih 16.000 evrov, pa bodo v letu 2023 družinam v največjih stiskah pomagali pri plačevanju položnic za elektriko, vodo in ogrevanje ter šolanja in letovanja.

Radio Capris je sicer svoj program vseh 31 dni v živo oddajal iz dobrodelnega studia pri koprski kapitaniji, gostili so številne glasbenike, športnike, društva in ostale osebnosti iz javnega življenja.

"Zaslugo za rekordno uspešno akcijo imajo poslušalke in poslušalci, številne organizacije, policisti, gasilska društva, zdravstveni delavci, podjetja in vsi, ki so 31 dni pomagali po najboljših močeh. Tudi letos smo radijci posebej veseli, da so se akciji pridružili tudi v številnih vrtcih in šolah, kjer so vzgojitelji oz. učitelji najmlajšim predstavljali pomen takih dobrodelnih akcij in jih učili, zakaj je medsebojna pomoč tako zelo pomembna," so zapisali v sporočilu ob koncu akcije.

Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev