P.M. | 28. 1. 2023, 10:02
Konec vlakov, a prihajajo kolesarji in pohodniki
Slovenija dobiva še en železniški tir, strari trasi pa se obetajo velike in predvsem ljudem prijazne spremembe. Preberite.
Vlada je sklenila, da sta najustreznejši način zagotovitve dvotirnosti železniške proge Divača-Koper gradnja dodatnega levega tira ob že umeščenem drugem tiru ter ukinitev obstoječe proge med Koprom in Prešnico. Z gradnjo drugega tira naj bi se vzpostavila tudi sodobna in prepustna železniška povezava za potrebe Luke Koper. Tako se zmanjšuje tovorni promet na slovenskih avtocestah in posledično tudi obremenitev avtocest.
Vlaki se bodo poslovili
"V prihodnje bo več varnosti za ljudi in okolje, saj se je večkrat izkazalo, da je dotrajana in preživeta železniška proga nevarna za okolje in ljudi."
Med drugim bo treba umestiti vzporedni levi tir k novemu drugemu tiru od postaje Divača do tovorne postaje v Kopru z vsemi objekti ter urediti nove dostopne ceste.
Priložnost za razvoj butičnega turizma
Marinko Hrvatin, koordinator za gradnjo drugega tira v kabinetu koprskega župana Aleša Bržana, pravi, da se je obrestoval trud krajanov in župana, ki so v sodelovanju z istrskimi poslanci dosegli pomemben razvojni preboj, še poročajo Primorske novice.
Zaveda se, da prebivalcem ob gradbiščih zmanjkuje potrpljenja, saj so izpostavljeni hrupu, umazanim in nevarnim cestam, nenapovedanim zaporam in prahu. Prepričan pa je, da bo marsikaj drugače, ko bodo v prihodnjih tednih prebili predor med Škofijami in Dekani. Po navedbah omenjenega vira smatra, da bo za vasi pod Kraškim robom to dobra priložnost za razvoj butičnega turizma.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču