Cena znižanega izdelka se je v košarici nenadoma spremenila ...
Pridejo dnevi, ko se človeku ne da ukvarjati z doma pripravljenim obrokom in v takih primerih je vsekakor nadvse dobrodošlo, da imamo dandanes dostop do platform za dostavo najrazličnejše hrane, ki jih še pred pandemijo nismo poznali v tako napredni obliki.
V Sloveniji ima nesporen monopol nad dostavo finski Wolt. Španski Glovo se je letos poslovil, od junija pa spet deluje prva dostavljalska platforma v Sloveniji Ehrana.
Morda vas zanima tudi:
A kljub vsem prednostim, ki jih prinašajo te platforme, uporabniška izkušnja včasih ni najboljša. Na nas se je tako obrnila vznemirjena bralka, ki je zatrjevala, da Wolt obljublja popuste, ki na koncu sploh ne veljajo. Wolt naj bi po njenih besedah ravno te dni oglaševal "mega popuste za mega rojstni dan", ki se jih je razveselila tudi sama.
Ob tej priložnosti se je tako namenila naročiti hrano iz ene svojih najljubših restavracij Skleda. Zase in za cimro je izbrala dve skledi iz znižane ponudbe, vsaka naj bi stala 8,39 evra, skupno 16,78 evra, kar se jima je zdela sprejemljiva cena.
Toda glej ga zlomka: naročilo se je v košarici naenkrat spremenilo, z 8,39 evra skočilo na deset in za dve jedi bi morala plačati več kot tri evre več.
Morda se to komu zdi drobiž, pravi naša bralka. Toda sama je študentka in si naročanje prek Wolta lahko privošči le v primeru popustov, sicer ne pride čez mesec.
Sprva je še mislila, da je imela smolo pri izbiri jedi, a se je enaka zgodba ponovila pri čisto vsaki izbrani "znižani" skledi.
"Drugih restavracij sicer nisem preverjala, ker sem si res zaželela zdravega obroka, a se mi zdi res povedno, da oglašujejo popuste, potem pa ravno izdelka, ki je v akciji, ne dobiš po oglaševani ceni."
Obtožbe bralke smo preverili pri Woltu. Ti so pregledali fotografije, ki nam jih je poslala bralka, in pojasnili, da je očitno nevede izbrala dodaten preliv in ostale dodatke, ki so se dodatno obračunali.
A ko smo enak postopek ponovili tudi sami, ne da bi izbrali kakršne koli dodatke, se je cena spremenila tudi za nas: v košarico nam je "avtomatsko" skočil dodaten piščanec ali pa tofu, odvisno od tega, kakšno osnovno skledo smo si izbrali.
Naročilo je testiralo kar nekaj članov našega uredništva. Dodatke, ki so se v naši košarici pojavili sami od sebe, bi morali odstraniti ročno, šele potem bi dobili oglaševano nižjo ceno. Ravno tako se znižana cena ni zvišala, če smo v eni od kolon odkljukali "ne želim dodatkov".
Wolt: svetujemo, da uporabniki še enkrat dobro pregledajo svoje naročilo
Pri Woltu sicer pravijo, da označevanje okenca "ne želim dodatkov" ne vpliva na naročilo: če nismo označili nobene dodatne sestavine, se ta v košarici ne bi smela pojaviti. Vendar se je. Situacijo so preverili še s tehnično službo in njihov odgovor je v tem primeru bil, naj izpraznimo košarico, aplikacijo zapremo, se izpišemo, preverimo, ali imamo naloženo zadnjo različico aplikacije, ter poskusimo znova.
Po tem se je nekaterim članom uredništva tudi v končnem koraku dejansko pokazala oglaševana znižana cena – a ne vsem. Možnost napake v aplikaciji torej obstaja, čeprav pri Woltu pravijo, da je tako minimalna, da je njihova tehnična služba ne more replicirati.
Poslali so nam tudi daljši odziv, ki ga objavljamo spodaj.
"Oglašujemo le znižane jedi, če so cene teh tudi dejansko znižane. Vse to se vidi v aplikaciji, kjer je znižana cena označena z rdečo barvo, medtem ko je prejšnja cena prečrtana. Prav tako uporabnik v aplikaciji v vsakem koraku vidi, koliko bo odštel za izdelek ali jed, ki jo naroča. Določene jedi lahko naroči z dodatnimi dodatki, torej jedi doda še več omake, še več mesa, ribe ali tofuja. Ta del se dodatno zaračuna, vendar ga mora uporabnik ročno izbrati, medtem ko je ob njem jasno naveden dodaten znesek, ki ga za to plača."
Kakorkoli: previdnost pri naročanju ni odveč. Pri Woltu pa sicer pravijo še, da naj uporabniki, kadarkoli se jim zdi, da nekaj ni dovolj jasno, še enkrat dobro pregledajo svoje naročilo in se nato takoj obrnejo na podporo strankam, ki jim bo pomagala in svetovala v realnem času.