Veliki nagradi sta dobila projekta Poročni fotograf – Tadej Vaukman (Diskont films za Get Married Or Die) in Nori na Poli že od 1999 Future DDB za Perutnino Ptuj.
V Portorožu je v četrtek in petek potekal 33. Slovenski oglaševalski festival (SOF), na katerem so strokovnjaki izmenjevali ideje, izbrali pa so tudi najboljše oglaševalske rešitve. S pomočjo mednarodno priznanih govorcev so iskali odgovore na najbolj aktualna vprašanja oglaševalskega sveta.
Kongresni program je bil po besedah organizatorjev zasnovan celostno, odpiral je razpravo o aktualnih strokovnih vprašanjih in omogočal izmenjavo znanj, izkušenj, idej in pogledov na nadaljnji razvoj stroke. Vsakoletna parada kreativnosti, na kateri izbirajo najboljše oglaševalske rešitve, pa predstavlja celosten pregled dogajanja v slovenskem oglaševalskem prostoru, so pojasnili.
View this post on Instagram
Festival so dopoldne otvorili finalisti natečaja Mladi kreativci 2024. Med temami, ki so jih zatem obravnavali govorci, so uporaba umetne inteligence pri oglaševanju, metodologije, ki jih lahko oglaševalci uporabijo za razumevanje občinstva, delovanje newyorških oglaševalskih agencij in prenova oglaševalskega kodeksa v Sloveniji.
Zmagovalci so: agencija leta je postala Futura DDB, znamka leta je Poli, oglaševalska osebnost Andrej Krajner, oglaševalec leta A1 Slovenija, najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov Diskont Films, najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov Black Lime in Radio Slovenija, mladi kreativki pa sta Ivona Repše in Lučka Fabijan.
View this post on Instagram
Pripravili so okroglo mizo o trajnosti, s poudarkom na integriteti. Druga debata je bila posvečena prihodnosti slovenskih medijev v digitalnem okolju. Odvil se je pogovor nekdanjega predsednika republike Boruta Pahorja z nekdanjim smučarskim skakalcem Petrom Prevcem.
Pahor je s Prevcem posnel tudi epizodo za Mastercard podkast - Prevc je bil odličen sogovornik, ki se je predsedniku odprl in razgovoril, kot še nikoli doslej. Med drugim je spregovoril o druzini, vzponih in padcih, motivaciji in sinovoma, razkril pa je tudi svoje cilje za naprej. Vec pa kmalu v Mastercard podkastu navdiha na Metropolitanu.
View this post on Instagram
SOF ima korenine v jugoslovanskem festivalu propagandnega filma v Portorožu, kot slovenski festival pa se je leta 1991 ustalil pod okriljem Zlatega bobna, ki se je razvil v mednarodni festival kreativnosti, SOF pa je postal samostojni, osrednji dogodek oglaševalske stroke v Sloveniji, organizatorji pišejo na svoji spletni strani.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del