Novice Promocijsko sporočilo

Stari leseni stoli na odpad? Nikakor! S prenovo dobimo privlačen, uporaben in trajnosten kos pohištva

2. 7. 2024, 15:21
Deli
Stari leseni stoli na odpad? Nikakor! S prenovo dobimo privlačen, uporaben in trajnosten kos pohištva (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Pernod Ricard Slovenija je letos že dvanajstič izvedel družbeno odgovoren dogodek Responsib'ALL Day. Letos je bil cilj dati drugo življenje na prvi pogled odpadkom, ki pa s prenovo lahko postanejo ponovno uporaben kos pohištva ali unikatna grafika. Zaposleni so v sodelovanju s kulturno-ekološkim društvom Smetumet prenovili stare lesene stole in izdelali grafike iz odpadnih plastičnih vrečk. S tem želijo opozoriti na problematiko odpadkov v naši družbi. Vsak Slovenec namreč na leto odvrže 23 kilogramov pohištva in 500 kilogramov gospodinjskih odpadkov.

Responsib'ALL Day podjetja Pernod Ricard je globalen dogodek, ki poteka v 86 državah in aktivira več kot 20.000 zaposlenih, ki na različne načine prispevajo  k doseganju trajnostnih ciljev skupine. V okviru letošnjega družbeno odgovornega dne je ekološko-kulturno društvo Smetumet izvedlo predavanje za zaposlene na temo problematike plastičnih odpadkov za našo družbo. Plastična embalaža predstavlja kar četrtino vseh gospodinjski odpadkov, ki jih na leto proizvede vsak Slovenec. Če bi upoštevali še plastične vrečke, se ta delež še poveča. 

Velik problem za okolje predstavlja tudi zavrženo pohištvo. V povprečju ga vsak Slovenec letno zavrže 29 kilogramov, čeprav je polovica tega primerna za prenovo in ponovno uporabo. »Vse sestavine, ki jih v našem podjetju uporabljamo za proizvodnjo izdelkov, izvirajo iz narave, zato je ne le družbeno odgovorno, temveč tudi ključno, da skrbimo za okolje. To je tudi razlog, da sta ohranjanje naravnih virov in zmanjšanje odpadkov ključni strateški usmeritvi skupine,« je povedala  Urša Draginc, vodja družbeno-odgovornega projekta Resposib’ALL Day v družbi Pernod Ricard Slovenija.  

promocijska fotografija

 

Odpadne vrečke in stari stoli združujejo umetnost in trajnost

Zaposleni so tako iz odpadnih plastičnih vrečk, ki so jih zbrali sami, in vrečk, ki jih je društvo Smetumet nabralo na obali Jadranskega morja, ustvarjali grafike v obliki steklenic pijač znanih blagovnih znamk, ki jih ponujajo na trgu. Grafike bodo predstavili v svojih poslovnih prostorih in na promocijskih dogodkih.

S prenovo lesenih stolov - osnovnega kosa pohištva vsakega doma - pa so v Pernod Ricardu želeli pokazati, kako enostaven je ta postopek. Stole so zaposleni popravili, pobrusili in prebarvali, tako da so bili stoli hitro in enostavno primerni za ponovno uporabo. Stare stole so dobili v ljubljanskem centru za ponovno uporabo (CPU Ljubljana) in jih po prenovi vrnili centru, ki jih bo uvrstil v prodajo.

V podjetju Pernod Ricard verjamejo, da lahko s takšnimi dogodki aktivirajo svoje zaposlene, ki posledično vplivajo tudi na lokalno skupnost. To je še posebej pomembno, saj lahko podjetje z ozaveščanjem vseh svojih zaposlenih doseže približno 5 milijonov ljudi po vsem svetu. 

"Pozdravljamo tovrstne dogodke, ki opozarjajo, da so smeti slepa pega sodobne družbe, in ozaveščajo javnost o možnostih njihove ponovne uporabe," je povedala Maja Rijavec iz kulturno-ekološkega društva Smetumet in dodala, da se je na svetovni ravni od nastanka plastike do danes recikliralo le 9 odstotkov te snovi. "Če kot družba ne ukrepamo, se bo po podatkih portala Our World in Data proizvodnja plastike do leta 2040 podvojila, kar bo po podatkih raziskovalnega inš tituta Pew Research Center  povzročilo trojno povečanje plastičnih odpadkov v naravi," je še povedala Rijavec.

Stoli pred prenovo:

promocijska fotografija

Stoli po prenovi:

promocijska fotografija

Več o podjetju Pernod Ricard

Pernod Ricard je vodilno podjetje v svetovnem merilu za žgane pijače in vina, ki pri svojem delu združuje tradicionalno obrt, najsodobnejše pristope pri razvoju blagovnih znamk in globalne distribucijske tehnologije. Njihova ponudba premium in luksuznih blagovnih znamk vključuje Absolut vodko, Ricard pastis, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute in The Glenlivet škotske viskije, Jameson irski viski, Martell konjak, Havana Club rum, Beefeater gin, Malibu liker ter šampanjce Mumm in Perrier-Jouët. Njihovo poslanstvo je zagotoviti dolgoročno rast svojih blagovnih znamk ob polnem spoštovanju ljudi in okolja ter opolnomočiti zaposlene po vsem svetu, da postanejo ambasadorji njihove vključujoče in odgovorne kulture pristnega druženja.