T. R. K. | 28. 7. 2024, 23:00
Zakaj je Adidas Bello Hadid želel izključiti iz nove kampanje?
Obraz nove kampanje Adidasa naj bi bila Bella Hadid, kar je zmotilo Izrael.
Adidasova izbira, da bo obraz kampanje za športne copate SL72, ki so na prodajne police prvič prišli med Olimpijskimi igrami v Münchnu leta 1972, Bella Hadid, je zmotila Izrael, poroča The Guardian.
Na svojem uradnem družbenem omrežju X je Izrael zapisal, da temu nasprotuje zato, ker so "med palestinskimi igrami v Münchnu palestinski teroristi umorili enajst Izraelcev." 5. septembra 1972 so namreč člani palestinske skupine Črni september vdrli v Olimpijsko vas, enajst članov izraelske ekipe vzeli za talce, na koncu pa jih ubili. Izbira jih je tako zmotila zato, ker ima družina Belle Hadid korenine v Palestini, svojo podporo umrlim v vojni v Gazi pa tudi javno izraža.
"Ob pogledu na posledice zračnih napadov v Gazi žalujem z vsemi materami, ki so izgubile otroke, in otroki, ki jokajo sami, za vsemi izgubljenimi očeti, brati, sestrami, strici, tetami in prijatelji, ki nikoli več ne bodo hodili po tej zemlji," je tako Hadidova zapisala 26. oktobra, izpostavila pa tudi: "Žalujem za izraelskimi družinami, ki se spopadajo z bolečino in posledicami 7. oktobra. Ne glede na zgodovino dežele obsojam teroristične napade na vse civiliste, kjer koli."
View this post on Instagram
Adidas najprej iz kampanje Hadidovo umaknil, nato pa se opravičil
Po kritikah Izraela se je Adidas odločil, da Hadid ne bo več obraz predhodno omenjene kampanje in umaknili so vse oglase z manekenko, poroča The Guardian.
V javnosti je zaradi odločitve završalo, Bella Hadid je tudi najela odvetnike za tožbo proti nemškemu podjetju. Za spletno stran TMZ so Hadidini sodelavci povedali tudi, da Hadid kot nesprejemljivo razume tudi to, da bi jo podjetje na kakršenkoli način povezalo s pokolom v Münchnu, saj je to popolnoma "v nasprotju z njenimi vrednotami in mnenji glede nasilja".
Posledično si je premislil tudi Adidas: na družbenem omrežju Instagram so se opravičili tako Belli Hadid kot tudi javnosti. Zapisali so: "Zavedamo se, da je prišlo do povezav s tragičnimi zgodovinskimi dogodki, čeprav so te povsem nenamerne, in se opravičujemo za vse povzročeno vznemirjenje ali stisko. Opravičujemo se tudi našim partnerjem, Belli Hadid, ASAP Nast, Jules Koundé in drugim, za morebiten negativen vpliv nanje in kampanjo spreminjamo."
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču