24. 8. 2023, 20:54 | Vir: STA
Mladim v zameno za tetovažo nudijo brezplačen javni prevoz
Nudijo brezplačen prevoz za eno leto ... ampak obstaja majhen trik.
Avstrijsko podjetje One Mobility je tistim, ki si naredijo tetovažo z napisom Klimaticket (podnebna vozovnica), ponudilo brezplačen javni prevoz za eno leto. Avstrijska ministrica za podnebje iz stranke Zelenih Leonore Gewessler je podprla to promocijsko kampanjo, ki je na družbenih omrežjih naletela na številne kritike.
Gewessler je prejšnji četrtek omenjeno kampanjo promovirala na glasbenem festivalu Frequency v mestu St Pölten. Ob tem je pokazala svojo začasno tetovažo z napisom "Gewessler prevzema pobudo" in vztrajala, da je takšna promocijska kampanja neproblematična.
Obiskovalce festivala so organizatorji kampanje iz podjetja One Mobility povabili, da si vtetovirajo napis "Klimaticket" v zameno za eno leto brezplačne uporabe javnega prevoza po vsej državi. Povedali so, da si je to poletje tetovažo v zameno za brezplačno vozovnico doslej naredilo šest ljudi. Poleg tega so bile na voljo tudi začasne tetovaže in drugi motivi, povezani z javnim prevozom, trajnostnim razvojem in podnebjem.
View this post on Instagram
Letno vozovnico z imenom Klimaticket je mogoče uporabljati v skoraj vseh javnih prevoznih sredstvih po vsej Avstriji. Stane 1095 evrov, pri čemer so mladim, starejšim in invalidom na voljo dodatne subvencije, trenutno pa jo ima približno 245 tisoč ljudi.
View this post on Instagram
Kampanja naletela na številne kritike
Kampanja je sicer naletela na kritike več avstrijskih poslancev in uporabnikov družbenih omrežij, ki so menili, da spodbuja neodgovorno vedenje mladih. Kritiki so Gewesslerjevo obtožili tudi, da "mlade in njihovo kožo izkorišča za oglaševanje svojih politik".
Poslanka avstrijske liberalne stranke Neos Henrike Brandstötter je dejala, da "ponujanje denarja za tovrstno oglaševanje s pomočjo tetovaž razkriva nesprejemljive poglede ministrice avstrijske vlade".
Bei fragwürdigen Tattoos, gerne in Feierlaune spontan entstanden, kenne ich mich ganz gut aus. Das Klimaticket-Peckerl ist aber vor allem unwürdig. Geld für Werbung unter der Haut - und das von einer Ministerin- offenbart ein jenseitiges Menschenbild.
— Henrike Brandstötter 🇪🇺🇺🇦 (@brand_rede) August 20, 2023
Gewesslerjeva pa je v odzivu na kritike povedala, da je bila kampanja "izvedena z veliko skrbnostjo". Poudarila je, da tetovaže ponujajo le polnoletnim osebam, večina ljudi, ki so sodelovali v kampanji, pa je po njenih besedah že imela več tetovaž.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču