V spremembo so že vložili milijon in pol evrov.
Gre za prilagoditev strojev za polnjenje, etiketiranje in pakiranje v treh tovarnah v Nemčiji. Pijače, kot so Coca-Cola, Fanta, Sprite in Mezzo Mix, so znane po vsem svetu. Običajno jih najdemo na trgovinskih policah v plastičnih steklenicah in pločevinkah, medtem ko jih gostje v kavarnah in restavracijah pogosto dobijo v steklenih steklenicah. Toda čeprav so standardne embalaže običajno pol litra, en liter ali dva litra, se v Nemčiji uvaja novo pakiranje – enkratna plastična steklenica s prostornino 0,85 litra.
Za manjša gospodinjstva in za samske
Ta sprememba predstavlja prvo novost v pakiranjih po 17 letih in že 319. različico embalaže teh priljubljenih pijač. "Pakiranje s 0,85 litra zapolnjuje vrzel med manjšimi pollitrskimi steklenicami in večjimi družinskimi pakiranji. Namenjeno je samskim, manjšim gospodinjstvom in vsem, ki ne želijo odpreti velike steklenice zgolj za nekaj kozarcev," je za T-online pojasnil Arne Koslowski, menedžer pri Coca-Coli.
Približno 10 odstotkov vseh gaziranih pijač v maloprodaji je pakiranih v embalaži med pol litra in enim litrom. Koslowski ob tem zagotavlja, da bo cena pijač v novi embalaži občutno ugodnejša. Prodaja 0,85-litrskih steklenic se bo začela aprila. Coca-Cola je v prilagoditev proizvodnje v svojih treh tovarnah v Nemčiji že vložila milijon in pol evrov. Ali bo ta naložba prinesla dobiček in kaj bodo na vse skupaj rekli potrošniki, pa bo kot vedno pokazal samo čas.
Novo na Metroplay: “Ljubljana ni najbolj varno mesto za vsa moja stilska izražanja!” | Metro minutke X Glasovi ponosa