V spremembo so že vložili milijon in pol evrov.
Gre za prilagoditev strojev za polnjenje, etiketiranje in pakiranje v treh tovarnah v Nemčiji. Pijače, kot so Coca-Cola, Fanta, Sprite in Mezzo Mix, so znane po vsem svetu. Običajno jih najdemo na trgovinskih policah v plastičnih steklenicah in pločevinkah, medtem ko jih gostje v kavarnah in restavracijah pogosto dobijo v steklenih steklenicah. Toda čeprav so standardne embalaže običajno pol litra, en liter ali dva litra, se v Nemčiji uvaja novo pakiranje – enkratna plastična steklenica s prostornino 0,85 litra.
Za manjša gospodinjstva in za samske
Ta sprememba predstavlja prvo novost v pakiranjih po 17 letih in že 319. različico embalaže teh priljubljenih pijač. "Pakiranje s 0,85 litra zapolnjuje vrzel med manjšimi pollitrskimi steklenicami in večjimi družinskimi pakiranji. Namenjeno je samskim, manjšim gospodinjstvom in vsem, ki ne želijo odpreti velike steklenice zgolj za nekaj kozarcev," je za T-online pojasnil Arne Koslowski, menedžer pri Coca-Coli.
Približno 10 odstotkov vseh gaziranih pijač v maloprodaji je pakiranih v embalaži med pol litra in enim litrom. Koslowski ob tem zagotavlja, da bo cena pijač v novi embalaži občutno ugodnejša. Prodaja 0,85-litrskih steklenic se bo začela aprila. Coca-Cola je v prilagoditev proizvodnje v svojih treh tovarnah v Nemčiji že vložila milijon in pol evrov. Ali bo ta naložba prinesla dobiček in kaj bodo na vse skupaj rekli potrošniki, pa bo kot vedno pokazal samo čas.