Po besedah Victoriye Boklag, glavne izvršne direktorice United Group, je telekomunikacijska in medijska industrija na prelomni točki. V pogovoru je predstavila razmere na evropskem telekomunikacijskem trgu in pojasnila specifike te industrije v Evropi.
Victoriya Boklag odlično pozna stanje telekomunikacijske in medijske industrije v vzhodni Evropi. Vendarle se je skupini United Group, kjer danes deluje kot glavna izvršna direktorica, pridružila že kmalu po ustanovitvi, potem pa v naslednjih letih zasedala številne strateške vodstvene funkcije, preko katerih je dobila celosten vpogled v to dinamično industrijo. Vabimo vas, da si ogledate celoten intervju:
Ob nedavni 120-milijonski naložbi skupine United Group v obnovljive vire v Bolgariji, je Victoriya v intervjuju za bolgarsko televizijsko hišo Nova podrobneje predstavila razloge za usmeritev United Group v obnovljive vire energije in potenciale, ki se s tem odpirajo.
Med drugim je tako razložila, zakaj so za prvo večjo naložbo izbrali prav Bolgarijo: "Bolgarija je država z ogromnim potencialom. Njena visoko izobražena in nadarjena delovna sila v kombinaciji z njenim članstvom v EU, Natu in kmalu tudi v Schengnu jo postavlja kot središče za rast in inovacije. Ugodna davčna politika in spodbudno okolje ustvarjata močne temelje za naložbe in razvoj."
Kot poznavalka celotne industrije, je podala tudi svoje videnje o razvoju telekomunikacijske in medijske krajine v naslednjih petih letih, kjer je kot izziv izpostavila predvsem razdrobljenost trga in prekomerno evropsko regulacijo.
"Telekomunikacijska in medijska industrija v Evropi sta na prelomni točki. Na telekomunikacijskem področju strukturni izzivi zavirajo sektor. Evropa ima več kot 100 operaterjev, kar vodi do razdrobljenega trga, ki nima obsega, kot ga vidimo v ZDA ali na Kitajskem, kjer le nekaj operaterjev pokriva na stotine milijonov uporabnikov. Ta razdrobljenost otežuje velike naložbe, potrebne za gradnjo in vzdrževanje sodobnih omrežij, zlasti v okolju intenzivne konkurence, ki pritiska na dobičkonosnost," v intervjuju pove Victoriya Boklag in doda, da bo za medijske družbe v naslednjih letih nujno, da se prilagodijo spremembam in hkrati ohranijo zaupanje, ki je sicer značilno predvsem za tradicionalne medije.