Kitajske znamke so lani v Evropo prodale manj električnih avtomobilov, kar je prvi letni upad od vstopa na trg.
Po podatkih podjetja Dataforce, so kitajska podjetja v letu 2024 v Evropi registrirale 3,5 odstotka manj električnih vozil kot leto pred tem.
Skupno so kitajski proizvajalci avtomobilov, med katerimi so BYD, MG, Nio in Xpeng, zavzemali približno 8,5 odstotka tržnega deleža, poroča Bloomberg.
Po uvedbi dodatnih carin je prodaja kitajskih avtomobilov v EU nekoliko upadla, a se je že naslednji mesec, decembra, nekoliko zvišala, vendar vseeno ostala pod povprečjem. Dodatne dajatve so začele vplivati na trg v začetku leta.
Kljub padcu prodaje in visokim carinam pa kitajski električni avtomobili še vedno ostajajo eksistencialna grožnja evropskim proizvajalcem.
Novo na Metroplay: Zemlja omogoča, da se zgodi čarovnija | N1 podkast s Suzano Lovec