Tega si ne bi smel privoščiti.
Letalo družbe United Airlines, ki je letelo iz Los Angelesa proti Šanghaju, se je moralo prejšnji konec tedna približno dve uri po vzletu obrniti in preusmeriti v San Francisco. Na krovu je bilo 257 potnikov in 13 članov posadke. Vzrok? Eden izmed pilotov s seboj ni imel potnega lista.
"Pilot ni imel s seboj potnega lista. Zagotovili smo novo posadko, ki je potnike še isti večer odpeljala na cilj. Potnikom smo razdelili bone za obrok in jim ponudili odškodnino," so pojasnili pri letalski družbi. Potniki so prispeli v Šanghaj s približno šesturno zamudo.
Kitajska potnica Yang Shuhan je za CNN povedala, da je prek zvočnika slišala pilotov jezni glas, ki je priznal, da je pozabil potni list. Po pristanku v San Franciscu je prejela dva bona za obrok v skupni vrednosti 30 dolarjev, ki ju je izkoristila v japonski restavraciji na letališču. Prav tako je vložila zahtevek za odškodnino prek spletne strani Uniteda, kjer so ji obljubili odgovor v 14 delovnih dneh.
Nesprejemljiva napaka
Shukor Yusof, ustanovitelj svetovalnega podjetja Endau Analytics s sedežem v Singapurju, ki se osredotoča na letalsko industrijo, je brez dlake na jeziku dejal: "To je precej sramotno za globalno letalsko družbo, kot je United". Meni, da je takšna napaka preprosto nesprejemljiva in kaže na "pomanjkanje discipline". United je ena največjih letalskih družb na svetu. Vsako leto prepelje 140 milijonov ljudi na več kot 300 destinacij.