Priljubljena trgovina je s to potezo razdelila javnost.
Lidl je stopil v zelje podjetjema Lush in Sol de Janeiro, ki slovita po kakovostnih izdelkih za nego telesa. Njihovi izdelki spadajo v srednji do višji cenovni razred. Lush je znan po ročno izdelanih kozmetičnih izdelkih, ki temeljijo na naravnih sestavinah in so pogosto veganski. Njihovi izdelki, kot so kopalne kroglice, šamponi in mila, so nekoliko dražji zaradi uporabe visokokakovostnih sestavin in trajnostne embalaže.
Sol de Janeiro pa je znan po svojih luksuznih izdelkih za nego telesa, kot so kreme in losjoni z značilnimi dišavami. Višje cene pripisujejo edinstvenim sestavinam in luksuznim teksturam.
Posnema njihove izdelke
Kopije priljubljenih izdelkov omenjenih podjetij so se zdaj znašle na Lidlovih policah. Lidlovi izdelki so na prvi pogled izjemno podobni izdelkom Lusha in Sol de Janeira. Prav tako imajo podobno ime.
Med izdelki podjetij pa obstaja pomembna razlika - cena. Ker imajo Lidlovi izdelki več sintetičnih sestavin, so cenovno ugodnejši. Če bi v Veliki Britaniji kupili velik Lushev šampon, bi zanj morali odšteti okoli 27 evrov, Britanci pa ga lahko v Lidlu kupijo za zgolj 2,36 evra.
@thelushconnoisseur LUSH Vs LIDL😭😬 #lush #lushcosmetics #lushcommunity #bath #lushbath #bathbomb #viraltiktok #foryoupage #fyp #funny #dupe ♬ Funny video "Carmen Prelude" Arranging weakness(836530) - yo suzuki(akisai)
Podobno je pri dvojnikih izdelkov podjetja Sol de Janeiro. V Lidlu prodajajo kopije njihovih izdelkov po ceni 4,75 evra (originalna cena je 28,57 evra). V Sloveniji trenutno izdelki še niso na voljo.
Občutno nižje cene so navdušile nekatere uporabnike družbenih omrežij. Številni hvalijo nižje cene, prav tako trdijo, da je kakovost podobna originalnim izdelkom. Več uporabnikov pa se sprašuje, ali je poteza Lidla sploh zakonita.
@carlotabatista6 Novo produto do lidl #uk #foryou #fyp #foryourpage #lidl #lidlfinds ♬ Remix my humps - Amanda Araújo
Novo na Metroplay: “Vse, kar je za psiho preveč, nase prevzame telo” | Tomislav in Nina Senečić