Preiskava družbenega omrežja TikTok je zaključena, našli pa so več kršitev.
Evropska komisija in nacionalni potrošniški organi, povezani v mrežo CPC, so zaključili preiskavo družbenega omrežja TikTok glede več domnevnih kršitev pravic potrošnikov.
Kljub nekaj dobrodošlim izboljšavam, ostajajo nekatera zaskrbljujoča vprašanja nerešena, opozarjajo na Zvezi potrošnikov Slovenije.
Več kršitev TikToka
Preiskava se je začela po tem, ko je evropska potrošniška organizacija BEUC, katere članica je tudi ZPS, februarja lani pri Evropski komisiji in mreži nadzornih organov za varstvo potrošnikov vložila prijavo zoper TikTok.
Očitali so mu več kršitev, povezanih z zakonodajo varstva potrošnikov in varstvom osebnih podatkov. Med drugim so trdili, da TikTok uporablja nepoštene pogodbene pogoje, mnogi med njimi da so nejasni, dvoumni in v korist TikToka.
Poleg tega naj bi bila TikTokova politika virtualnih valut nepoštena do uporabnikov.
Jennifer Aniston ostro obsodila mlade vplivneže
Po opravljenem dialogu z Evropsko komisijo in mrežo CPC se je družba TikTok zavezala, da bo svoje prakse uskladila s pravili EU o oglaševanju in varstvu potrošnikov, so sporočili iz Bruslja.
Ustrezno morajo označiti sponzorje
Med ključnimi zavezami so na komisiji izpostavili možnost prijave oglasov, ki bi otroke lahko spodbudile ali zavedle k nakupu blaga ali storitev.
View this post on Instagram
Po novem je prepovedano oglaševanje neprimernih izdelkov in storitev, kot so alkohol, cigarete in t. i. sheme za hitro obogatitev.
Prav tako morajo uporabniki TikToka po novem ustrezno označiti, kadar je vsebina, ki jo objavljajo, sponzorirana s strani določene blagovne znamke. Vsebine uporabnikov z več kot 10.000 sledilci bo TikTok posebej pregledoval, ali je vsebina primerna in skladna s smernicami skupnosti.
Priljubljena radijska voditeljica se je oglasila iz bolnišnice