Uredništvo | 1. 11. 2023, 21:22

Saj ni res, pa je: moški v tovarni piva uriniral v sod za slad

Profimedia

Tsingtao pivo je začelo izgubljati svojo priljubljenost v Južni Koreji po tem, ko se je na spletu pojavil video posnetek, ki prikazuje delavca, za katerega se zdi, da urinira v pivski tank.

Restavracije in potrošniki v Južni Koreji so hitro izgubili željo po Tsingtao pivu, ko je v medijih zaokrožil video, ki prikazuje delavca pivovarne, kako urinira v enega izmed obratov podjetja na Kitajskem. Video, ki je kmalu postal viralen, prikazuje moškega v čeladi in modri uniformi, kako skoči v slad in, tako se zdi, vanj urinira.

Tsingtao, druga največja kitajska pivovarna in pomembna izvoznica, je sporočila, da je, ko je izvedela za video, stopila v stik s policijo. "Naše podjetje videu, ki je nastal v pivovarni Tsingtao, pripisuje velik pomen," so povedali v izjavi in dodali: "Trenutno je dotična serija piv popolnoma zaprta. Podjetje še naprej krepi svoje postopke upravljanja in zagotavlja kakovost izdelka."

Uradniki v mestu Pingdu v provinci Shandong, kjer se nahaja tovarna, so sporočili, da so začeli s preiskavo primera. Kitajski mediji navajajo anonimen vir iz pivovarne, ki je dejal, da delavec in oseba, ki je posnela video, nista bila neposredno zaposlena v pivovarni. Toda verižna reakcija se je že začela. Južnokorejski časopis JoongAng Daily je poročal, da je več restavracij, večinoma tistih, ki strežejo kitajsko hrano, zaprosilo za vračilo pošiljk Tsingtao piva, vendar je lastnik piva te zahteve zavrnil. Gostje so namreč začeli naročati druga piva, je poročal časopis.

Uporabniki kitajskih družbenih medijev so stopili pivovarni v bran. "Predlagam, da podjetje toži tega človeka in ga prisili k plačilu odškodnine za povzročeno škodo," je eden izmed komentatorjev zapisal na kitajski platformi Weibo. "To je treba temeljito preiskati!" je dejal drugi. "Vedno se postavljajmo v bran našim nacionalnim blagovnim znamkam!"

Dolgotrajno zmanjšanje prodaje piva v Južni Koreji bi predstavljalo težavo za Tsingtao, ki je v prvem polletju tega leta imel največji tržni delež med uvoženimi pivi v državi.

Novo na Metroplay: "To je kot droga" - Livija Pandur | N1 podkast s Suzano Lovec