K. Ž. | 23. 6. 2024, 17:30

Začela se je gradnja megalomanskega projekta: od Nemčije do Danske v le sedmih minutah!

Profimedia

Podvodni tunel Fehmarnblt bo dolg 18 kilometrov, njegova gradnja pa je vredna 4,8 milijarde evrov. Povezoval bo dansko mesto Rødby z nemškim Puttgardnom.

Danski kraj Frederik X. je nedavno uradno otvoril začetek del na prvem delu cestno-železniškega predora, ki bo povezoval Dansko in Nemčijo. Ti dve državi sta namreč zdaj korak bližje izgradnji najdaljšega podvodnega železniškega ter cestnega predora na svetu. Predor bo dolg 18 kilometrov in bo potekal pod Baltskim morjem. Povezoval bo južno Dansko s severno Nemčijo in pomembno prispeval k ekološki preobrazbi prometnega sektorja, poroča Jutranji list.

Der Fehmarnbelt Tunnel - Näher zusammen. Neue Möglichkeiten. from Femern A/S on Vimeo.

Otvoritev predora Fehmarnbelt je načrtovana za leto 2029. Namesto 45 minut dolge vožnje s trajektom bodo potniki z vlakom do Nemčije potrebovali le sedem minut. Predor bo povezoval dansko mesto Rødby z nemškim Puttgardnom in ustvaril dodatne cestne in železniške povezave med srednjo Evropo in skandinavskimi državami.

Podjetje Sund & Baelt, ki gradi predor, je dejalo, da bo to najdaljši predor na svetu. Z vožnjo po štirih pasovih bodo avtomobili Baltsko morje prečkali v desetih minutah, vlaki pa bodo za to potrebovali le sedem minut, poroča portal Euronews.