U. P. | 2. 11. 2024, 12:26

Znana trgovska veriga prelisičila kupce: zaradi sporne prakse ji grozi do 250.000 evrov kazni!

Profimedia

Trgovska veriga, ki je pri Slovencih priljubljena zaradi ugodnih cen, bo morala po razsodbi sodišča svoje akcijske ponudbe označevati drugače kot doslej.

Deželno sodišče v Düsseldorfu je v sporu proti trgovcu Aldi Süd (pri nas poznamo njihove trgovine kot Hofer) razsodilo v prid Centru za varstvo potrošnikov. Trgovina bo morala spremeniti način označevanja akcijskih cen, saj je obstoječi način zavajajoč.

Namreč, znesek popusta artikla se mora nanašati na najnižjo ceno v zadnjih 30 dneh in ne na zadnjo akcijsko ceno. Deželno sodišče v Düsseldorfu je to odločitev sprejelo v skladu z nedavno objavljeno sodbo Evropskega sodišča.

"Potrošnike najlažje zmedemo pri cenovnem oglaševanju. Zato mora biti ukrepanje jasno in nedvoumno," je dejal predsednik 8. senata za trgovinske zadeve Wilko Seifert.

Zavajajoče označevanje cen so ponazorili s primerom, v katerem so cenovno oglaševanje banan med drugim ponujali za 1,29 evra. Naveden je 23-odstotni popust. Z drobnim tiskom je trgovec navedel najnižjo ceno v zadnjih 30 dneh – prav tako 1,29 evra. Vendar višina popusta temelji na zadnji prodajni ceni, ki je bila 1,69 evra. Center za potrošnike Baden-Württemberga je trdil, da je takšen popust v resnici zvišanje cene. Potrošniki so bili zavedeni, ker so banane tri tedne prej stale točno toliko.

Kritike so bile tudi na račun znižanja ananasa, ki so ga  označili za "vrhunec akcije znižanja", čeprav je bilo sadje nekaj tednov prej naprodaj po nižji ceni.

V primeru ponovne kršitve bo moral trgovec plačati globo do 250.000 evrov. Sodba še ni pravnomočna.  

 

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču