Zaposlene so v torek soočili z dejstvom, da bodo ostali brez služb, v soboto pa bodo še zadnjič zaprli vrata svojih prodajaln.
Modna znamka Scotch & Soda bo konec avgusta zaprla skoraj 40 svojih trgovin v Nemčiji, kar bo prizadelo 290 zaposlenih, je za dpa sporočil začasni stečajni upravitelj Holger Rhode. Rhode je povedal, da bo sobota zadnji delovni dan za večino trgovin, medtem ko bo približno pet trgovin zaradi razprodaje preostale zaloge ostalo odprtih nekoliko dlje. Zaposleni so bili o tem obveščeni v torek, je še dodal.
Imetnik pravic do blagovne znamke in izdelkov, ameriški zasebni kapitalski sklad, ni izkazal interesa za prenos pravic na novega vlagatelja ali sklenitev nove licence za poslovanje, je pojasnil Rhode. Po njegovih besedah še vedno potekajo pogovori z modnim trgovcem o morebitnem prevzemu trgovin in zaposlenih. Vlagatelj bi moral še doseči dogovor z lastniki nepremičnin, je dodal.
V stečaju tudi matična družba
Približno polovica trgovin Scotch & Soda v Nemčiji se nahaja v zveznih deželah Baden-Württemberg in Severno Porenje-Vestfalija. Nemška podružnica nizozemske modne znamke je junija vložila zahtevo za stečaj na okrožnem sodišču v Düsseldorfu. Podjetje je v zadnjih letih v Nemčiji ustvarilo letni promet v višini 25 milijonov evrov. Matična družba na Nizozemskem, ki je prav tako v stečaju, je nedavno prenehala z delovanjem.
Scotch & Soda je dolga leta veljala za priznano modna znamka, ki izvira iz Amsterdama na Nizozemskem. Ustanovljena je bila leta 1985, znana pa je po svojem edinstvenem in ustvarjalnem pristopu k oblikovanju oblačil. Podjetje je skozi leta zgradilo močno identiteto, ki je združevala tradicionalne vplive z modernimi trendi, kar se je odražalo v njihovih kolekcijah, polnih drznih barv, vzorcev in detajlov.
Scotch & Soda je ponujal široko paleto oblačil in dodatkov za moške, ženske in otroke. Njihovi izdelki so bili znani po visoki kakovosti in pozornosti do detajlov, kar jih je uvrščalo med vodilne blagovne znamke na področju sodobne mode. Znamka je črpala navdih iz globalnih kultur, zgodovine in umetnosti, kar je ustvarjalo edinstvene kolekcije, ki so pritegnile široko občinstvo.
S poslovanjem v več kot 100 državah in s številnimi lastnimi trgovinami po svetu, je Scotch & Soda postala globalno prepoznavna blagovna znamka. Toda podjetje je kljub dolgoletnemu dobremu poslovanju očitno zašlo v težave, posledice pa bodo v prvi vrsti čutili predvsem zaposleni.