Očitno do takih dogodkov v zadnjem času prihaja povsod - žal.
V supermarketih pogosto najdemo kakšne izdelke po znižanih cenah, pogosto so med njimi suhomesnati izdelki. A primer potrošnice iz Srbije vsekakor dovolj zgovorno priča o tem, da je treba paziti, kaj kupujemo, poroča poortal Nova.rs. Fotografije v katalogih nas lahko pritegnejo s privlačno embalažo in označenimi popusti, toda resničnost je včasih povsem drugačna.
Prodajali so pokvarjeno šunko!
Omenjenemu mediju je gospa Ivana zaupala svojo zgodbo. Kos mesa, ki ji ga je želel narezati trgovec, je bil vse prej kot svež. "V vitrini s suhomesnatimi izdelki sem videla šunko, ki sem jo želela kupiti. Nad svežo šunko je ležal majhen, potemnel kos sivkaste barve, ki me je zgrozil, saj bi moral biti že zavržen. Ko sem prodajalca prosila, naj mi odreže svež kos, je segel po tisti pokvarjeni šunki. Povedala sem mu, da tega ne želim, temveč svež izdelek. Odgovoril mi je, da imajo pravilo, da mora najprej prodati načeti kos in šele nato začeti novega. ‘"Tu imate 300 gramov, samo to vam lahko prodam, potem odprem novo," mi je rekel in pokazal na pokvarjen kos." A potrošnica je vztrajala pri svojem in ni hotela kupiti izdelka, ki se ji je zdel pokvarjen. Zahtevala je pogovor z vodjo trgovine. Mesar je odšel v pisarno in ko se je vrnil, ji je dejal, da je vodja potrdila njegove besede. "Šunke nisem kupila. Fotografirala sem jo in poslala pritožbo na uradni e-naslov trgovine. Odgovora nisem nikoli prejela," povzame zaključek svoje izkušnje.
Tudi druga zgodba je podobna
Tudi gospa Ana je doživela podobno situacijo v znani verigi supermarketov, kjer redno nakupuje. Pojasnila je, da so nekateri zaposleni že prej bili nejevoljni, če jim je ostal kakšen krajček suhomesnatega izdelka, a so običajno vseeno pristali na to, da narežejo nov kos, še posebej, če je šlo za večjo količino. A vse do pred kratkim, ko je doživela drugačno izkušnjo. "Kupovala sem slanino, njena cena je bila znižana. Na vrhu je bil manjši kos s pritrjeno ceno, ki je bil čudne barve in masten, pod njim pa se je nahajala neodprta, tanka slanina, ki je delovala v redu. Vprašala sem, če gre za isti izdelek, prodajalka je prikimala in že segla po tisti dvomljivi rezini. Prosila sem jo, naj mi raje odmeri polovico večjega, neodprtega kosa, brez rezanja. Videla sem, da ji je bilo nerodno, vendar je dejala, da ne sme načeti novega kosa, dokler se starega ne proda. ‘Lahko pridete kasneje,’ mi je predlagala. Seveda se nisem vrnila,“ je povedala Ana.
Na nečedne prakse opozarjajo trgovci sami
Da se trgovci zavedajo, da prodajajo izdelke, ki niso primerni za uživanje, dokazuje tudi še ena izkušnja iz lokalne trgovine. "Kupovala sem sir čedar, na prvi pogled je izgledal v redu. A prodajalka mi je potiho zašepetala: ‘Ne jemljite tega, je plesniv, a so nam naročili, da ga moramo prodati in ne smemo odpreti novega, dokler tega ne prodamo.’ Neverjetno, kam smo prišli – ob takšnih cenah nam poskušajo prodati pokvarjene izdelke,“ je bila ogorčena.
Zgornje izkušnje kupcev kažejo, da moramo biti pri nakupu mesa in suhomesnatih izdelkov še posebej previdni. Vedno preverite barvo in teksturo izdelka, če se vam zdi živilo sumljivo, ga zavrnite. Če se vam zdi, da vam poskušajo prodati pokvarjen izdelek, takoj obvestite vodstvo trgovine ali podajte pritožbo na uradni e-naslov trgovine. Čeprav so se zgornji primeri zgodili v Srbiji, ni nemogoče, da se podobno ne more pripetiti pri nas.
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov