E. Č. | 14. 9. 2024, 12:38
Znana veriga trgovin prodala 21 svojih poslovalnic (številni bodo kljub temu ostali brez služb)
Za nakup se je prijavilo več kot 200 mednarodnih interesentov.
Znana kozmetična veriga The Body Shop je našla kupca za 21 svojih poslovalnic v Nemčiji, ob tem pa so odgovorni potrdili za številne zaposlene slabo vest, da se bo preostali del poslovalnic v državi zaprli. Podjetje se je v Nemčiji soočalo s finančnimi težavami, zaradi česar je bilo primorano iskati kupca za del svoje poslovne mreže.
Stefan Herzberg, novi lastnik 21 poslovalnic, bo te prevzel v nedeljo, kar je potrdila tudi svetovalna družba Falkensteg, ki je koordinirala postopek prodaje v imenu insolvenčnega upravitelja Binerja Bähra. Kljub temu bo preostalih 24 poslovalnic v Nemčiji moralo zapreti svoja vrata.
Zanimanje med investitorji veliko
Postopek prodaje nemške veje The Body Shop je vzbudil veliko zanimanje med investitorji, saj se je na razpis prijavilo okoli 200 mednarodnih interesentov. Med petimi končnimi ponudniki je bil Herzberg izbran kot novi lastnik dela nemških poslovalnic, medtem ko podrobnosti o finančnem dogovoru niso bile razkrite.
Glavni razlog za finančne težave in posledično insolventnost The Body Shopa v Nemčiji so bile visoke najemnine in po mnenju strokovnjakov tudi zanemarjanje mlajše ciljne skupine. To je vodilo v zmanjšano privlačnost blagovne znamke, kar je prizadelo poslovanje podjetja.
Georg von Verschuer, vodja projekta pri svetovalnem podjetju Falkensteg, je pojasnil, da je prodaja nemške veje The Body Shopa v veliki meri odvisna od razvoja v Združenem kraljestvu, saj nemška podružnica potrebuje nov franšizni dogovor s svojo britansko matično družbo.
Prestrukturiranje trgovske mreže
V luči teh dogodkov se pričakuje, da bodo v prihodnosti številne trgovske verige, vključno s The Body Shopom, zmanjšale število fizičnih prodajnih mest. Po besedah Binerja Bähra se bo prodajna mreža v prihodnosti bolj osredotočala na kombinacijo spletnih trgovin in izbranih fizičnih lokacij, s čimer se bo poskušalo prilagoditi spremenjenim potrošniškim navadam.
Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah