Trgovec ni edini, ki je prisiljen zapirati poslovalnice, še v večjem obsegu zapirajo znana podjetja Family Dollar, Big Lots, 7-Eleven, Wallgreens in številna druga.
Spreminjajoče se navade potrošnikov, med katerimi prednjači nagnjenost k spletnemu nakupovanju, so vsaj v ZDA vse večji izziv za nekatere trgovce. Že poleti smo poročali, da je znana veleblagovnica Macy's napovedala zaprtje 150 poslovnih lokacij, več pomembnih trgovcev pa je v preteklih letih sprožilo stečajne postopke, med njimi Neiman Marcus, Lord & Taylor ter Barneys New York.
Pri Macy's so že začeli krčiti: te dni so sporočili, da bodo v prihajajočem letu zaprli kar 65 poslovalnic, kar je več od prvotno napovedanih 50 lokacij. Skladno z njihovim običajnim protokolom se bodo poslovalnice začele zapirati po praznikih.
Macy's ni edini, ki je prisiljen zapirati poslovalnice, še v večjem obsegu zapirajo znana podjetja Family Dollar, Big Lots, 7-Eleven, CVS Health, Conn's, Wallgreens in številna druga. Po poročanju CBS News so ameriški trgovci na drobno do konca letošnjega leta napovedali zaprtje več kot 7100 trgovin, kar je za 69 % več kot v enakem obdobju lani, trend pa se bo očitno nadaljeval tudi v prihodnjem letu.
Morda vas zanima tudi:
- Petrol bo zaprl bencinski servis na tej lokaciji, kaj je razlog?
- Spletni trgovec v rdečih številkah, bo to njegov konec?
Podjetje Macy's je imelo v preteklih dneh še eno težavo: morali so odložiti poročanje o dobičku v tretjem četrtletju, potem ko je zaposleni utajil do 151 milijonov dolarjev stroškov, povezanih z dostavo majhnih paketov.
Sporočili so, da je neodvisna preiskava ugotovila, da je "en sam zaposleni, odgovoren za računovodstvo stroškov dostave majhnih paketov, namerno zabeležil napačne računovodske vnose na podlagi nastanka poslovnega dogodka in ponaredil temeljno dokumentacijo."
Adrian Mitchel, glavni operativni direktor in glavni finančni direktor pri Macy's, je dejal, da napaka "ni bila kraja" in da "ni vplivala na prihodke niti na denar ali zaloge, saj so bili vsi prodajalci v celoti plačani." Podjetje je dejalo še, da bodo spremenili nadzor nad finančnim poročanjem.
Sicer pa ima Macy's kljub zapiranju poslovalnic v rokavu še nekaj asov: stavi namreč na uspeh svojih drugih dveh blagovnih znamk, Bloomingdale's in Bluemercury. V naslednjih treh letih, so sporočili iz podjetja, nameravajo odpreti 15 trgovin Bloomingdale's in trideset trgovin Bluemercury, hkrati pa preurediti približno 30 obstoječih trgovin Bluemercury.
Novo na Metroplay: Juš Milčinski o vodenju Malih sivih celic in kakšen mora biti avtor humorističnih vsebin