Šlo je za zelo priljubljeno čokolado, ki je na mah osvojila družbena omrežja in na katero prisegajo številni vplivneži.
Govorimo o dubajski čokoladi. V Veliki Britaniji so namreč zadnji konec tedna v marcu v trgovski verigi Lidl ponudili cenovno dostopnejšo različico te poslastice, JD Gross Dubai-Style. Po razprodaji v spletni trgovini je bila na voljo tudi v fizični trgovini, a veljal je posebni pogoj: kupci so lahko nabavili le dve čokoladi na osebo. Tako so v omenjeni trgovski verigi želeli omogočiti čim več ljudem, da jo poskusijo.
JD Gross Dubai-Style Chocolate stane 3,99 funta (oziroma 4,70 evra) za uporabnike aplikacije Lidl Plus in 4,99 funta (5,97 evra) za kupce brez aplikacije. No, ponudba je zadnji konec tedna v marcu povzročila pravo evforijo, saj so kupci stali v vrstah, da bi lahko nabavili ta izdelek, polnjen s kadaifom in pistacijevo kremo. Kako je bilo vse skupaj videti, je na družbenem omrežju TikTok pokazala londonska vplivnica Angelina Perello Javar.
Dejala je, da se je v soboto zjutraj odpravila v Lidl, pred trgovino pa se je vila dolga vrsta. Ko je vstopila, čokolade ni našla, zato je zanjo zaprosila prodajalca, ki jo je hranil za blagajno. Med drugim je dejala, da ne more verjeti, da je v soboto vstala zato, da bi stala v vrsti - a zdi se, da so tako zamisel imeli še številni drugi. "Prišli smo okrog 7.55, zunaj pa je bilo že okoli 30 ljudi, ki so čakali, da se ob 8.00 odpre trgovina."
@angelina.pj Hunting the VIRAL Dubai Chocolate at Lidl!🍫💚🤤 @LidlGB #dubaichocolate #pistachio #knafeh #dubaichocolatelovers #angelinacertified #lidl #newfoodfindsuk #viralfood #lidlsupermarket #supermarkettiktok ♬ Old Disney Swing Jazz - Nico
Sicer pa je priljubljeno sladico leta 2021 ustvarila podjetnica britansko-egiptovskega rodu Sarah Hamouda. Ustanovila je podjetje Fix Dessert Chocolate. Pred časom je za CNN dejala, da si nikoli ni mislila, da bo čokolada požela globalno navdušenje in dodala: "To, kar se dogaja, je noro."