Trgovka ni več mogla molčati, jasno in glasno je povedala: "Videla sem, kakšni ljudje obstajajo ..."

18. 4. 2025, 20:00 | Uredništvo
Trgovka ni več mogla molčati, jasno in glasno je povedala: "Videla sem, kakšni ljudje obstajajo ..." (foto: Profimedia)
Profimedia

Vsaka služba prinaša tudi spoznanja. Prav to se je zgodilo trgovki, ki je iskreno opisala, s kakšnimi ljudmi je imela opravka.

Pogosto se hudujemo nad vedenjem trgovcev, trgovk, blagajničark ... in drugih ljudi, s katerimi imamo (skoraj) vsak dan opravka. A dobro je, če tu pa tam na zadevo pogledamo z druge plat. Prav tako ogledalo je kupcem postavila uporabnica Reddita, ki se je razpisala o vedenju, kakršnemu je bila priča v svoji službi. Nekaj mesecev je kot študentka namreč delala kot blagajničarka v trgovini. Mirno priznava, da se ni "ubila" z delom, saj je tam bila le kratek čas. Prav tako je zapisala, da noče nikomur soliti pameti, a je vseeno opazila, kakšni ljudje hodijo po svetu.

Kako ne biti đubre od čovjeka i kupca
byu/knedlica_ incroatia

"Želim vam samo usmeriti pozornost na nekatere stvari - če kdo med vami to počne, prosim, nehajte in imejte vsaj malo spoštovanja in kulture do delavcev in nasploh," je bila iskrena. V nadaljevanju je navedla konkretne situacije in dogodke ter kupce prosila, naj ne počnejo sledečega:

  • Ne puščajte artiklov na napačnih policah, še posebej pokvarljivih živil. Če že res morate pustiti čokolado med detergenti, jo pustite vsaj na vidnem mestu, ne pa da jo zabrišete za polico. "Za policami sem našla kose mesa, stare en mesec, z črvi, neznosnega smradu, pokvarjene jogurte, modre piščance, odtajane cmoke…"

  • Če je izdelek poškodovan: če vam je na primer v vozičku stekel jogurt, če se je strgala vrečka sladkorja ali odprl pokrovček čistila, teh stvari ne puščajte na policah. "Večkrat se je zgodilo, da so se delavci polili s temi packarijami ali pa porabili veliko časa za čiščenje. Olje, ki se razlije pri blagajni, ne sodi na polico, kjer kaplja po tekočem traku. Te izdelke dajte blagajniku, ko pridete na vrsto, da jih pravilno odstrani. Ni vas treba biti sram, tega izdelka vam ni treba kupiti."

  • Ko zaključite pri blagajni, se umaknite na stran, da lahko naslednji kupec pride mimo. "V večini trgovin imate ob strani prostor – stopite tja in si tam zložite stvari v vrečke. Ni vam treba stati sredi prehoda in počasi pakirati. Lahko ste počasni, hkrati pa pustite drugim, da pridejo do svojih stvari."

  • Če želite, da blagajnik najprej odčita vrečko ali težke izdelke, potem teh stvari ne skrivajte pod ostale in jih ne postavljajte na konec traku. Dajte jih najprej, da blagajniku ne bo treba brskati po stvareh in se raztezati do vašega težkega mehčalca.

  • Če ste slabe volje zaradi zasebnega življenja, se ne znašajte nad delavci. "Tudi nam ne cvetijo rožice. Nismo krivi, če POS naprava ne deluje, nismo krivi, če so vaše cigarete pošle ali če nimamo tistega artikla, ki ga želite. Nismo krivi, če ravno ta blagajna nima Živalskega kraljestva ali vžigalnikov. Nismo krivi, če ste vi vzeli napačen izdelek in mislite, da 4 litri mehčalca stanejo 3 evre. Včasih so cene napačne, vedno se vam opravičimo in poskušamo rešiti težavo. Če artikel nima kode in ga ne moremo skenirati, pa nimamo nikogar, ki bi šel po ceno – oprostite, a tudi to ni naša krivda."

  • Čeprav to velja večinoma za starejše ljudi, čudaške upokojence in pijance, ne osvajajte blagajničark. "Niste simpatični, samo izredno, izredno srhljivi. Ne sprašujte nas, če delimo sličice za 100 evrov nakupa, ne sprašujte za številko, ne dajajte spolnih opazk. Odvratno je. Vedno je odvratno."

  • Če trgovina dela do 21.00, ni težave, če zadnji trenutek skočite po kaj malega. "Ni težava, če smo 10 minut dlje pri blagajni zaradi gneče. Ampak, za božjo voljo, ne delajte mesečnega nakupa ob 21.05, ne sprehajajte se po trgovini 20 minut po zaprtju in ne čudite se, če nobena blagajna več ne deluje, ko se končno odločite zaključiti nakup."

  • Če vidite, da je delavec zaposlen in da govori s kupcem, ga ne prekinjajte in ne postavljajte svojih vprašanj, medtem ko še vedno pomaga prvemu kupcu. Počakajte na vrsto in bodite vljudni.

  • Če se vam zdi nekaj predrago, vam tega ni treba kupiti. "Če pravite, da je drugje ceneje, potem kupujte tam in ne godrnjajte meni, kot da sem jaz lastnik trgovine in da gre denar meni v žep."

Na koncu se je še opravičila za svoj dolg zapis in dodala, da se zaveda, da tudi delavci niso vedno idealni in da trgovine pogosto delajo napake. "Ampak, bodite najprej ljudje, potem kupci. Že tako nam ni lahko, tudi brez vaših bedarij."

Neprijetno presenečenje na polici: Lidl pojasnjuje, kaj je šlo narobe