2. 3. 2017, 09:00 | Vir: STA
Tudi Telemach bo podražil pakete s TV-programi!
Kabelski operater Telemach je napovedal, da bo s 1. aprilom zvišal cene določenih paketov širokopasovnih storitev, ki vključujejo digitalno, satelitsko ali analogno televizijo. S tem je v skladu s pričakovanji sledil drugim največjim ponudnikom, ki so to potezo naredili pred enim mesecem.
Cene omenjenih Telemachovih paketov se bodo v večini primerov zvišale za 2,50 evra z DDV na mesec, razen paketov Total TV 1 in Total TV 2, pri katerih se bo cena zvišala za dva evra z DDV.
Tudi v Telemachu podražitve naročniških paketov z vključenimi TV-programi v sporočilu, objavljenem na njihovi spletni strani, pripisujejo spremenjenim razmeram na trgu.
Že mesec nazaj so podražitve napovedali operaterji Telekom Slovenije, T-2 in Simobil. Podražitve so začele veljati s 1. marcem, v večini gre za podražitve v višini treh evrov mesečno. Kot razlog so navedli spremembe poslovnih modelov nekaterih izdajateljev televizijskih programov.
Do podražitev je prišlo potem, ko je medijska hiša Pro Plus sredi januarja svoja najbolj gledana programa Pop TV in Kanal A umaknila iz omrežja prizemnih oddajnikov, prek katerega so ju potrošniki lahko sprejemali brezplačno prek navadnih sobnih ali strešnih anten. Ta programa sta tako po 16. januarju postala dosegljiva le prek ponudnikov kabelske oz. IP-televizije in satelitske televizije.
Pro Plus naj bi ob tej potezi od operaterjev, ki ponujajo plačljive platforme za spremljanje TV-programov, izpogajal nadomestilo za prikazovanje obeh programov in njihovo ohranitev v osnovnih shemah. Operaterji naj bi namreč doslej ne bili pripravljeni plačevati nadomestil za ta programa, ker so ju gledalci lahko spremljali brezplačno prek anten. Temu so nato sledile omenjene podražitve.
Javna agencija za varstvo konkurence je v zvezi s to zadevo zoper podjetje Pro Plus uvedla postopek ugotavljanja kršitve zakona o preprečevanju omejevanja konkurence.
Pravila s področja varstva konkurence naj bi kršil med drugim s tem, ko naj bi dobavo plačljivih programov Pop TV, Kanal A, Oto, Brio in Kino po 16. januarju 2017 pogojeval na način, da morajo distributerji avdiovizualnih vsebin vse programe podjetja Pro Plus vključiti v vse lastne maloprodajne sheme TV-programov na najboljša programska mesta. S tem naj bi neposredno določal nepoštene prodajne poslovne pogoje.
V Pro Plusu so dejali, da z agencijo korektno sodelujejo in pričakujejo hitro razrešitev postopka. "Osnova je bila anonimna prijava enega od operaterjev, ki distribuira naše programe. Razlogi za prijavo temeljijo delno na nerazumevanju relevantnih dejstev, zlasti pa na neresničnih trditvah prijavitelja. Oboje bomo tekom postopka tudi dokazali," so pojasnili.
Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah