Luksemburška družba United Media s svojo medijsko blagovno znamko N1 prihaja tudi na slovenski trg, saj bo javnosti kmalu na voljo nov spletni portal.
N1 je vodilni regionalni informativni medij in ekskluzivni CNN-ov partner v Adria regiji, s svojim delovanjem pa je začel leta 2014 v Srbiji, na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini. Naslednji korak je vstop na nova tržišča in nadaljnji razvoj blagovne znamke, ki je v vseh državah delovanja pridobila veliko mero verodostojnosti.
»N1, CNN-ov partner za Adria regijo, se je v preteklih šestih letih pozicioniral kot profesionalna, neodvisna in odgovorna medijska hiša, ki je tudi po kriterijih gledanosti oziroma branosti v vseh treh državah na samem vrhu. Prepričani smo, da bomo s spoštovanjem najvišjih novinarskih standardov tudi v Sloveniji prepoznani kot zaupanja vreden informativni portal in da bomo kmalu postali prva izbira bralcev,« poudarja izvršna direktorica družbe United Media Aleksandra Subotić.
»S svojimi bogatimi mednarodnimi izkušnjami in s sodelovanjem s svetovno priznanimi organizacijami, kot sta CNN in ENEX, bomo brez dvoma prispevali k nadaljnjemu razvoju slovenske medijske krajine«, je še dodala.
Spletni portal N1 bo v Sloveniji sicer vodila dolgoletna urednica in novinarka Katja Šeruga.
»Prihod N1 me navdaja z upanjem, da se bo novinarstvo v Sloveniji okrepilo. To je tudi glavni razlog, da sem sprejela ta izziv. N1 je v tujini že uveljavljena medijska znamka, ki zagovarja visoke uredniške in novinarske standarde in verjamem, da bomo s tem nadaljevali tudi v Sloveniji,« pravi Šeruga.
Pri delovanju bo imela podporo mednarodnega uredništva N1, ki deluje v Luksemburgu in v katerem sedijo vrhunski medijski strokovnjaki. Med drugim uredništvo vključuje novinarje z dolgoletnimi izkušnjami iz največjih svetovnih televizijah, kot sta nekdanji direktor BBC-ja Peter Horrocks in izvršni direktor ENEX-a Adrian Wells.
Portal N1 Slovenija bo z delovanjem pričel v prvi polovici letošnjega leta, ekipi pa se bodo pridružila tudi nekatera najbolj znana imena iz sveta slovenskega novinarstva.
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov