16. 7. 2024, 12:46 | Promocijska objava
Zaposleni podjetja L'Oréal osvežili večgeneracijski center Skupna Točka
Zaposleni v podjetju L'Oréal so vdihnili novo barvo Večgeneracijskemu centru Skupna točka v ljubljanskih Mostah, varnemu in spodbudnemu prostoru, v katerem se lahko lokalni prebivalci udeležujejo različnih preventivnih dejavnosti. Dobrodelna akcija, ki je potekala 4. julija 2024, je rezultat dolgoletne globalne pobude zaposlenih podjetja L'Oréal, imenovane Citizen Day (dan socialne aktivacije).
Letošnja pobuda zaposlenih podjetja L'Oréal je bila pomagati Zvezi prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje pri obnovi Večgeneracijskega centra, ki s pestrimi aktivnostmi omogoča socialno vključevanje vseh generacij v skupnosti in gradi solidarnost, zaupanje in medsebojno pomoč ter tako premošča vrzeli med generacijami, na katero pogosto pozabljamo v hitrem tempu življenja.
Zaposleni so svoj običajni delovni dan zamenjali z barvanjem, poslikavo in urejanjem prostora, ki posebej poudarja integracijo ranljivih skupin in preprečevanje socialne izključenosti, ter s svojimi spretnostmi in dobro voljo pomagali osvežiti prostor, namenjen brezplačnemu, dostopnemu, raznolikemu in kakovostnemu programu dejavnosti za vse generacije.
"Večgeneracijski center Skupna točka vsako leto gosti okrog 2000 ur aktivnosti, v katere vključuje več kot 500 uporabnikov. Veseli smo, da jim bomo po današnji akciji lahko omogočili, da se družijo in povezujejo v še bolj prijaznem okolju, kot do sedaj. Hvala zaposlenim podjetja L'Oréal, ki so svoj delavnik namenili Skupni točki in s tem podprli naša prizadevanja ter aktivnosti za bolj vključujočo in podporno skupnost, " je dejala Doris Rojo, predstavnica ZPM Ljubljana Moste-Polje.
Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje se že 66 let osredotoča na pomoč in podporo otrokom, mladostnikom in njihovim družinam v stiski ter se s svojimi programi in projekti nenehno prizadeva izboljševati kakovost življenja otrok in mladostnikov ter ustvarjati bolj vključujočo in podporno skupnost. ZPM nudi humanitarno pomoč, psihosocialno pomoč, izobraževalne delavnice, prostočasne aktivnosti in pomoč pri šolskih obveznostih. S programi kot so Botrstvo v Sloveniji, Veriga dobrih ljudi in VCG Skupna točka povezujejo prostovoljce in uporabnike ter bogatijo življenje obojim.
"V L'Oréalu se zavedamo, kako pomemben je družbeni vpliv, ki ga v okolici pusti podjetje in njegovi zaposleni. Zato že petnajst let spodbujamo sodelovanje v družbeno odgovornih akcijah, katerim lahko zaposleni namenijo svoj čas ter tako pomagajo številnim inštitucijam, zavodom in drugim organizacijam, podprejo njihovo delo z ranljivimi skupinami ter s tem prispevajo k razvoju skupnosti," je dejala Irena Šarić Dombaj, direktorica korporativnih komunikacij L'Oréal Adria - Balkan.
Letošnjo dobrodelno akcijo, ki je potekala v okviru globalne pobude podjetja L'Oréal, so že tradicionalno močno podprli tudi zaposleni v Sloveniji ter namenili svoj čas oblikovanju boljšega jutri letos že petnajstič.