To je res konkretna nečednost, tako da se mnogi sprašujejo: ali njihov slogan v resnici res drži?
Vse skupaj so razkrili na platformi Halo, inspektore, ki se na Hrvaškem bori za pravice potrošnikov - in hkrati opozarjajo kupce po celi regiji. Na njihovi Facebook strani se je znašel zapis, ki pravzaprav kliče po pozornosti. Opozorili so na izdelek, ki se prodaja po različnih cenah in se hkrati "vtaknili" v slogan znane diskontne verige.
"ARIEL V HRVAŠKEM DM-U DRAŽJI ZA 95 % KOT V BiH!?! Najprej, uvodoma, to je zapisala umetna inteligenca:
"Kupujem tam, kjer nekaj veljam" je slogan, ki ga uporablja trgovska veriga dm (drogerie markt) in se nanaša na njihovo poslovno filozofijo postavljanja kupca in njegovih potreb v središče pozornosti. Vendar pa je bil ta slogan tudi predmet kritik in razprav med kupci. Nekateri so ga dojemali kot ironičnega, zlasti v kontekstu primerjav cen na Hrvaškem in v drugih državah, ter so se pritoževali, da se na Hrvaškem počutijo kot "bedaki" zaradi visokih cen," so poudarili.
V bistvu je slogan "Kupujem tam, kjer nekaj veljam" izraz prizadevanja podjetja dm, da vzpostavi pozitiven odnos s kupci, ki temelji na zaupanju in zadovoljstvu z nakupom. Treba pa je imeti v mislih, da je dojemanje tega odnosa podvrženo spremembam in da so kupci vse bolj ozaveščeni in kritični pri svojih nakupnih odločitvah, še poudarjajo pri omenjeni platformi.
"To je torej sestavila umetna inteligenca o dm-ovem sloganu "Kupujem tam, kjer nekaj veljam". Zdaj pa ponovno – mi, ki bomo umetni inteligenci in vsem nam dali dodatno spodbudo za razmislek o trditvi, ki ste jo vi, potrošniki, oblikovali med #bojkot-om: "Tu me ne cenijo, tu sem bedak." Nekateri so zdaj to zadnjo besedo spremenili v – "snob", zato se novi slogan glasi: "Tu me ne cenijo, tu sam snob!," so kritično zapisali in dodali vprašanje: Zakaj je tako?
"Razlaga je povsem preprosta: Ariel Allin1 PODS+ kapsule za pranje perila – Extra Clean, 26 kosov, ki jih prodaja nemški Drogerie Markt v BiH, stanejo 17,95 konvertibilnih mark (9,15 evra). Ta isti izdelek v isti verigi drogerij v Srbiji stane 10,61 evra, v Sloveniji 14,95 evra, v hrvaškem dm-u pa neverjetnih 17,95 evra! To je več kot 95 % dražje kot v BiH! To pa je nekaj, kar je švicarska agencija za varstvo konkurence (WEKO) objavila – odprli so preiskavo proti nemškemu podjetju Beiersdorf, ravno zaradi suma, da je trgovcem vsiljevalo višje cene blagovne znamke Nivea kot v drugih državah, pri tem pa računalo na večjo kupno moč državljanov."
"Proizvajalec Ariela je ameriško podjetje Procter & Gamble (P&G). Kdo pravi, da tudi oni ne pogojujejo trgovcem z različnimi cenami, temelječimi na kupni moči prebivalstva? Ali pa morda to vseeno počne nemški dm? Hmm...," se glasi njihovo utemeljeno vprašanje.
"Kakorkoli že – to je priložnost za ukrepanje in preiskavo hrvaške Agencije za varstvo konkurence (AZTN), ki že od samega začetka divjanja cen in očitnih motenj na hrvaškem trgu pravzaprav ni storila nič. Ali pa, če že kaj počne – javnost tega ne ve. Odgovor na naše vprašanje, ki smo ga poslali AZTN, še čakamo... Ker za razliko od nas prostovoljcev na potrošniški platformi Halo, so inšpektorji zelo dobro plačani. Samo sprašujemo se – za kaj točno... (Malo sarkazma: Morda za to, da gledajo, kako hrvaški potrošniki plačujejo najdražji Ariel v regiji?! Ker za njihove plače očitno ta detergent ni drag)," so besede, s katerimi so zaključili svoj zapis. Očitno vsaka njihova objava sproži še več vprašanj - predvsem pri potrošnikih. In to smo v končni fazi vsi mi, kajne? Upamo, da se bodo pristojni le zganili in podali razlago.