R.S. | 1. 12. 2022, 08:00
Veseli december je tu in z njim naš projekt Mesto dobrodelnosti: naj osreči čim več ljudi
Ne gre za kratkoročen projekt, temveč za dolgoročno vizijo, s katero bomo pisali nove uspešne zgodbe. Marsikatere vas ne bodo pustile ravnodušnih, mi pa se bomo po najboljših močeh potrudili, da bomo dosegli čim več posameznikov, ki bodo pomagali najšibkejšim.
Na Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) si že skoraj 70 let prizadevajo, da delajo v dobro otrok in družin. A tragičnih zgodb, žal, nikoli ne zmanjka. Tukaj nastopimo mi. Pri Metropolitanu smo se odločili, da bomo z ZPMS sodelovali, saj želimo čim več našim bralcem omogočiti karseda lepo življenje.
Prostor za zgodbe, ki so pogosto pozabljene in premalokrat slišane
Vodja kreativnih projektov ZPMS, Anja Vogrič, je poudarila, da je skupen projekt dragocen: "Sodelovanje je znak, da lahko mediji pomagajo pri dobrih delih in podprejo tiste, ki niso dovolj slišani. Želimo si, da bi bile pobude in sporočila čim širše in čim dlje prepoznane. Metropolitan je dragocen partner, predvsem zato, ker ima veliko občinstvo z zvestimi bralci. Ponosni in hvaležni smo za to sodelovanje in želimo, da se sliši glas otrok po vsej Sloveniji."
Naše temeljne vrednote sovpadajo z vrednotami ZPMS
Sodelovanja se veseli direktor in lastnik založniškega podjetja Adria Media Ljubljana, Tomaž Drozg: "Tako Metropolitan kot Zveza prijateljev mladine Slovenije stremita k izboljšanju družbe. Z ZPMS smo moči združili zaradi želje po boljši prihodnosti družin v stiski."
"V naši medijski hiši pozdravljamo vse odločitve in aktivnosti, ki so namenjene izboljšanju kakovosti življenja prebivalcev Slovenije."
"Naše temeljne vrednote sovpadajo z vrednotami tistih organizacij in podjetij, ki so zasnovani na transparentnosti, zaupanju in povezovanju," je jasen Drozg, ki dodaja, da je prepričan, da bo naše sodelovanje obrodilo mnogo sadov in se zato že zdaj skupaj veselimo prihodnjih izzivov.
Kakšne ambicije imamo pri projektu z ZPMS? Odgovorna urednica Metropolitan.si, Anja Kovačič, želi, da s projektom dvignemo zavedanje v družbi: "Družba postaja zelo individualno usmerjena in na trenutke celo razdvojena, ko pa je treba stopiti skupaj, se vedno znamo povezati. Dobra dela so torej tista, ki povezujejo. Zato je tudi to sodelovanje tisto, s katerim si želimo, da bomo ustvarili nekaj dobrega. Cilj je, da dvignemo zavedanje v družbi, da je med nami ogromno tistih, ki potrebujejo pomoč, in da obstajajo ljudje, ki so pripravljeni pomagati."
Pri Metropolitanu bi radi na enem mestu zbrali vsebine, kjer ne bomo pripovedovali zgolj žalostnih zgodb, temveč tudi tiste, ki nam bodo risale nasmeh na obraz. "Predvsem pa želimo z dolgoročnim sodelovanjem dvigniti zavest, da smo vsi ljudje in da ob sebi potrebujemo nekoga, ki nas posluša in sliši. In pri nas bodo tovrstne zgodbe zagotovo dobile glas in priložnost biti slišane," je dodala Kovačičeva.
Novo na Metroplay: "Zgodovine se moramo zavedati, da ne ponavljamo istih napak. Moramo pa jo zagotovo preseči" | Matej Grah