Za srečo potrebujejo razkošje in bogastvo.
Številne ženske kot deklice sanjajo, da bi postale princese, kasneje pa se odločijo, da bodo kraljice. Vse hočejo takoj in želijo živeti v razkošju in bogastvu. Takšne ženske se poročijo izključno zaradi dobička, in ne zaradi ljubezni.
Oven
So impulzivne, strastne in znane po tem, da se hitro poročijo. Njihova glavna želja je bogat mož. Če se odločijo za poroko iz interesa, bodo partnerja najpogosteje iskale med strelci, levi ali ovni. Ko se ovnice zaljubijo, jim denar postane manj pomemben.
Bik
Ženske, rojene v znamenju bika, imajo močno željo, da bi se bogato poročile, vendar se želijo tudi zaljubiti v tega bogatega moškega. Stremijo k popolnemu videzu in romantičnemu partnerju, ki jim bo zagotavljal varnost. Ker iščejo stabilnost v zakonu, bodo iskale moža med tehtnicami, ribami ali kozorogi.
Dvojčka
Dvojčki cenijo denar, ker ga vidijo kot ključ do svobode in navdiha. Finančne težave jih čustveno prizadenejo. Ženske, rojene v znamenju dvojčka, bodo v zakon vstopile predvsem zaradi finančne varnosti, vendar bodo od moža zahtevale tudi svobodo, ki so jo vajene. Če niso zadovoljne, lahko zlahka začnejo afero z bogatejšim moškim. Tako škorpijoni in ovni niso dobra izbira za zakon zanje.
Škorpijon
Škorpijonke vidijo zakon kot priložnost, da osvojijo bogatega moškega. Denarja ne želijo služiti, pričakujejo, da bo to počel njihov mož. Pripravljene so zamenjati različne storitve za materialne koristi. Njihovi idealni partnerji so rojeni v znamenjih tehtnice, device in vodnarja.
Kozorog
Kozoroginje so znane po tem, da se poročijo izključno zaradi udobja. Strateško izbirajo finančno stabilne partnerje, saj je le takšen zakon zanje smiseln. Srečo bodo našle z bogatim in stabilnim moškim.
Ribi
Ribe cenijo razkošje in prefinjenost in iščejo nekoga, ki jim bo dal tako psihično kot fizično zadovoljstvo. Če partner ne ustreza njihovim visokim standardom, ga bodo hitro zamenjale, piše 24sedam. Idealne partnerje lahko najdejo med škorpijoni in strelci.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"