23. 11. 2021, 09:53
Kakšni bodo trendi na področju zmenkov v 2022
Pri aplikacijah za iskanje zmenkov Bumble in Plenty of Fish so pripravili poročilo, v katerem se razkrivajo največji trendi, ki se obetajo na področju zmenkov v letu 2022. Poglejmo, kaj bodo ključne smernice za naša ljubezenska življenja v prihajajočem letu
Brutalna iskrenost
V letu 2021 se je na aplikaciji Bumble pogosto uporabljajo izraz 'hard-balling', ki označuje osebno rast do točke, ko po mesecih refleksije oseba zelo dobro ve, kaj hoče – in česa ne. Posledica je popolna iskrenost pri spoznavanju potencialnih partnerjev in zelo jasno določena načela, od katerih se ne odstopa. V anketi aplikacije Bumble je kar 59 odstotkov vprašanih povedalo, da so v zadnjem letu veliko bolj neposredni pri komunikaciji s svojimi partnerji, predvsem pri izražanju svojih želja in pričakovanj.
Sprememba prioritet
Trend, ki se v aplikacijah za zmenke označuje s kratico FFW (za 'fast-forward'), nakazuje še en zanimiv trend v svetu iskanja svoje sorodne duše. Označuje ljudi, ki so dramatično spremenili svoja pričakovanja pri partnerju in zdaj iščejo nekaj popolnoma drugega kot so morda iskali leto prej. V času koronakrize naj bi kar tretjina uporabnikov aplikacij za zmenke spremenila svoje prioritete.
61 odstotkov uporabnikov po vsem svetu zdaj na prvo mesto postavlja čustveno dostopnost, skoraj četrtina (točneje 23 odstotkov) pa pravi, da jim veliko manj pomemben zunanji videz.
Zavedno samski
Tudi samski so v času koronakrize doživeli nekaj miselnih preobratov. Izpostavlja se predvsem ljudi, ki se zavedno odločijo, da preprosto želijo biti – samski. Med pandemijo je že 53 odstotkov uporabnikov aplikacij za zmenke odkrilo, da je popolnoma sprejemljivo, če se ne odločiš za redno zvezo z eno osebo.
54 odstotkov tistih samskih, ki se nekoč želijo ponovno zapletati v resna razmerja, pa sedaj pravi, da bodo do odločitve kdaj se vrnejo na sceno zmenkov in s kom bodo hodili na zmenke, pristopili veliko bolj premišljeno in načrtovano.
'Suhi' zmenki
Nov trend bodo očitno postali tudi t.i. 'suhi' zmenki, kot so na aplikacijah označili tiste zmenke, kjer se ne pije alkoholnih pijač. V primerjavi s časom pred pandemijo, bi se sedaj kar 34 odstotkov več uporabnikov odločilo, da gredo raje na 'suhi' zmenek.
Javno razkazovanje privlačnosti
Famozni PDA (Public Display of Affection) je ponovno v porastu – in svetovni zvezdniki so vsaj delno krivi za porast tega trenda. Megan Fox, Machine Gun Kelly, Travis Barker, Kourtney Kardashian, tudi Oscaar Isaac in Ben Affleck ter Jennifer Lopez so naskočili ta simpatični trend javnega izkazovanja ljubezni.
God bless the person who decided to slo-mo this video of Oscar Isaac and Jessica Chastain in Venice.
— Nola Thee Journalist (@NolaMarianna) September 5, 2021
The tender arm stroke, eyebrow raise… they are giving us the red carpet chemistry that we didn’t even realise we needed pic.twitter.com/lFEu9mTc1B
View this post on Instagram
70 odstotkov zaljubljencev po vsem svetu zdaj pravi, da so bolj odprti do javnega razkazovanja privlačnosti s partnerjem, kot so bili pred pandemijo.
Zadržani zmenki
Ker vseeno ne vemo, kaj nas časa v bližnji prihodnosti, saj situacija z okužbami ne ponuja enostavnih prognoz za naprej, se je tudi med iskalci ljubezni pokazalo, da v veliki meri niso popolnoma prepričani, kaj si dejansko želijo na svojem romantičnem področju. Kot so povedali pri aplikaciji Plenty of Fish, je v svetu zmenkov sedaj ogromno negotovosti, veliko ljudi ne ve, če hočejo iskati resno zvezo ali le spoznavati nove ljudi brez resne predanosti, saj je tudi življenje trenutno zelo negotovo.
V anketi je tako 58 odstotkov samskih izjavilo, da niso prepričani, če iščejo le hitro akcijo ali dolgotrajno zvezo.
Kot so zaključili analitiki pri aplikaciji Bumble, je bilo leto 2020 leto refleksije, leto 2021 leto odkrivanja, učinki tega pa se bodo nadaljevali v leto 2022, kjer bomo na področju ljubezni še vedno predvsem - raziskovali.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc